LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

19 Ağustos 2011

O mu Bu mu????






DramaQueen'in blogunda gördüğüm bu Mim'i çok sevdim ve bende bloguma taşıdım....Beğenirseniz siz de devam ettirin :)






MAKYAJ




*Allık veya Bronzer?

Çok beyazım, cildimi canlandıracak bir allığı tercih ederim...



*Dudak parlatıcısı veya ruj?

Dudak parlatıcısı, mümkünse en parlağından :)))


*Göz kalemi veya rimel?

Rimel kesinlikle...Kirpiklerimle sorunum var :(



* Fondöten veya kapatıcı?

Kapatıcıyı özel makyajlarda tercih ediyorum. Günlük makyajda renkli nemlendirici bile yeterli gelebiliyor..



* Doğal veya renkli farlar?

Doğal tonlar, smokey makyaj



*Mineral veya normal farlar?

Mineral farlar çok pratik gelmiyor, normal farları tercih ederim.


*Fırça veya sünger?

Fırça, artık süngerli aplikatörleri tutmayı bile beceremiyorum...







TIRNAKLAR



*Opi ve China Glaze?

China Glaze diyebilsem keşke ama ulaşım sıkıntısı var :)



*Uzun veya kısa?

Çok kısa değil ama kısa



* Doğal veya takma?

Doğal



*Açık renkler veya koyu renkler?

Oje konusunda sınırları kaldırdım (Öykü ve Zuzu saolsun)...Herşeye varım :)))



VÜCUT


*Parfüm veya deodorant?

set olarak ikisi birden



* Duş jeli veya sabun?

Doğal sabun



* Lush veya başka marka?


Lush'ı seviyorum ama yeri geldi yazayım. Hepimizin bayıldığı meşhur markaların bazı şubelerinde öyle cins satış elemanlarıyla karşılaşıyorum ki, markaya olan sempatimi yitiriyorum. Şu sıralar Lush için aynı şey sözkonusu... Belirsiz bir süre kullanmamaya karar verdim!



SAÇLAR



*Kıvırcık veya düz?

Kendi saçım düz olduğu için hep dalgalı saçları özeniyorum.


*Sprey veya jel?

Zorunlu hallerde sprey


*Uzun veya kısa?

Kesinlikle uzun...evet yakışana kısa saç çok güzel ama ben uzun saçı seviyorum...




*Açık veya koyu?

Açık renk


*Bağlı veya açık?

Açık!



MODA


*Uzun veya kısa kol?

straples :)))))


*Elbise veya etek?

Elbise



* Parmak arası veya sandalet?

Sandalet



*Kısa küpeler veya uzun küpeler?

Genellikle uzun küpeler



*Kolye veya bileklik?

Kolye



*Topuklu veya topuksuz?

Topuklu



KARIŞIK


*Açık hava veya kapalı hava

tabii ki açık ve güneşli hava



* Yaz veya kış

Hep yaz olsun :)



*İlkbahar veya sonbahar

ilkbahar



*Çikolata veya vanilya?

Çikolata!!!!







Sizin seçimleriniz neler?????















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder