LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

28 Mayıs 2012

Pastel Parfümlü (?) Ojeler !!!

Neredeyse bütün oje bloggerlarının yorumladığı bu seriyi ben ancak deneyebildim. 
Seride çok farklı bir renk yok ancak parfümlü olması beni çekti. 
Aşağıdaki tarçın, greyfurt ve nane kokulu renkleri denemek istedim.



Ojelerin şişeleri (aşağıdaki resimde de göreceğiniz gibi) normal Pastel ojelerin yarısı kadar  . Fiyatları ise 2.5 TL civarında. Aslında böyle küçük şişeleri seviyorum, makyaj çantama 1-2 tane atabiliyorum. Ancak  aynı markanın aynı rengini neredeyse yarı fiyatına alabilme durumu sözkonusu. Ayrıca fırça boyutundan hiç memnun kalmadım. Şişeyi küçültünce fırçayı da küçük tutmuşlar :) Opak renklerin sürülüşünde küçük fırça zorluk çıkartıyor doğrusu....



Opak olan ojeleri  2 katta rengini veriyor. Çok çabuk kuruyor. Ortada gördüğünüz Tarçınlı olan ise şeffaf içinde bol altın simleri olan bir oje. Tek başına kullanılabilir ancak her renk ojenin üstünde de çok güzel duruyor. 


Koku durumuna gelince, ben öyle büyüleyici bir koku alamadım :)  İlk sürdüğünüzde bildik oje kokusu var. 2. hatta 3.katı sürdüm, kuruttum, kokladım hatta benim burnumda problem var  heralde diyerek arkadaşlarımın burunlarına tırnaklarımı dayadım... ancak öyle mis gibi kokan, dikkat çeken bir duruma rastlamadım. Belli belirsiz bir koku var. 
Bu durum beni Pastel'den soğutur mu .. Asla...Yerli marka oje deyince ilk sırada benim için Pastel var...Ancak parfümlü oje nasıl olurmuş diye merak eden ve henüz deneyemeyen arkadaşlar çok üzülmesinler. Parfümsüz Pastel'ler de fazlasıyla güzel :)




2 yorum:

  1. uyy çok tatlı dimi:) ben minnok şişeleri çok seviyorum nilgünüm şu greyfurtluyu kesin alıcam:)naneliyide , ayy çikolatalıyıda :) hindistan cevizliyi bilmemki hiç sevmem hindistan cevizi kokusunu bakalım bi watsona gidip kardeşlerini alayım tarçınımın yanına;)

    YanıtlaSil
  2. Buraya gelse ben de alıcam hepsiiiiinden inşallah :)
    Eminim güzel kokuyorlardııır ııımm :)

    www.nzlsyn.blogspot.com
    görüşmek üzere <3

    YanıtlaSil