LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

2 Mayıs 2012

Sanpellegrino Cafe Society Fotoğraf yarışması ve sürpriz paketim!

1 Mayıs'ta herkes tatil yaparken çalışıyor olmanın verdiği mutsuzlukla işe geldiğimde masamda sürpriz bir paket buldum:


Birbirinden lezzetli Sanpellegrino Meyveli İçeceklerden oluşan paketim sayesinde günüm güzel başladı. Halkla İlişkiler Yönetmeni Pınar Hnm. çok teşekkür ediyorum.


Dünyanın en iyi şefleri ve somelyelerinin yanı sıra en seçkin restoran, otel ve cafe işletmeleri tarafından tercih edilen Sanpellegrino,  İtalya'nın gelişmiş yemek kültürünü ve stilini yansıtırken:  
bir trend olarak değil, "stil" göstergesi olarak; 
eski değil, "klasik" bir marka olarak; 
sıradan değil, "ulaşılabilir lüks" olarak tanınmak iddiasında!


Sanpellegrino'nun 11 senedir Avusturalya'da düzenlediği, bir gelenek haline gelen Sanpellegrino Café Society Fotoğraf Yarışması ikinci kez Türkiye'de gerçekleştiriliyor. Tüm fotoğraf severlere açık olan yarışma, dünyada olduğu gibi Tükiye'de de fotoğrafçılığa artan ilgiyi geliştirmeyi amaçlıyor.

Fotoğraf yarışmasının konusunu: Kafe veya restoranlarda Sanpellegrino ürünlerinden bir veya birkaçının da bulunduğu bir kompozisyon yaratılarak fotoğrafının çekilmesi oluşturuyor. Fotoğraf severler, çektikleri fotoğrafları   https://www.facebook.com/cafesocietyturkey?sk=info   adresine yükleyerek yarışmaya katılıyorlar. 
Yarışma 1 Nisan-1 Haziran 2012 tarihleri arasında tüm fotoğraf severlere açık olacak.



Bu kadar bilgiden sonra bana da ev yapımı macaronlarımın eşliğinde bir bardak kırmızı portakallı Sanpellegrino'nun tadını çıkarmak düştü :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder