LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

8 Haziran 2012

Morhipo'dan ayakkabı siparişim!

Morhipo'da birikmiş hediye çeklerim vardı...2 gün önce neler var diye bakarken T-Box'un rengarenk dolgu topuklu ayakkabıları dikkatimi çekti. Nasıldır falan diye düşünürken siparişi vermiştim bile.Şimdi kimbilir kaç günde gelir diye beklerken ertesi gün sabah işe geldiğimde kargom masamdaydı..Süper hızlısın Morhipo!!!

T-Box kutusunun yanına minicik bir kutuda "Morhipo'yu tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz" notuyla lokum göndermişler.Bu küçücük jestleri bile beni mutlu etmeye yetti...


Sabırsızlanarak kutuyu açtım, işte ayakkabılarım.....



Beklediğimden güzel olduklarını itiraf etmeliyim. Birincisi çok hafifler.Dolgu topuk çok rahat ama  ağır malzeme kullanılırsa dayanılmaz oluyor. Kumaş kısımları oldukça yumuşak, cildim çok ince olduğundan hemen tahriş olabiliyor. Bu nedenle ayakkabı sıkıntım çok fazla. Ancak bu cicilerimde bir sorun yaşamadım.





Ayakkabının satış fiyatı 49,99 TL idi. Alt resimdeki kırmızı/oranj da da aklım kaldı :)



lokumda Türk kahvemin yanında afiyetle mideyi boyladı :)))))





1 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın.Bende geçen gün mağazada denedim kırmızılı olanı.Etiket fiyatı 79du indirimle 56ye geliyordu.Çok daha uyguna gelmiş netten alışverişle.Güle güle eskitin;)

    YanıtlaSil