LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

15 Ocak 2013

e-bay alışverişim!!!






Alexander McQueen'in bu şahane clutchlarını gördüğümden beri bir tane edinmek için deliriyorum. Orjinallerinin buradaki fiyatları malum; şimdilik almam pek mümkün değil. Taklitleri sosyete pazarlarına düşmüş ancak orada bile fiyatları 150 TL civarında. Bu fiyata verip de  pazardan çanta almak istemedim doğrusu. Hemen e-bay'a başvuruldu ve Çin malı Alexander'ım bedava kargosuyla  sadece 17 dolara benim oldu :)



Çin mallarına her zaman pek sıcak bakmasam da gelen ürünün kalitesi oldukça iyi. Bu fiyata daha iyisi de olmaz  zaten. Aldığım satıcının adresi burada.  Kargo ücreti yok. Zaten Çin'den alışveriş yaptığınızda genel olarak kargo ücretleri bedava oluyor. Ürün gelir-gelmez bir garantisi yok :) ancak benim birçok siparişim kaybolmadan elime ulaştı. 3-4 hafta kadar sabırla beklemeniz gerekiyor.  







2 yorum:

  1. u çantaları ben de çok beğeniyordum, ebayden çook da uygun fyata almışsın ,gzel gnlerde kullan

    YanıtlaSil