LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

9 Ocak 2013

Essence XXXLShine Lip Glosslar

Aslında alalı epey oldu ancak o kadar yoğunum ki aldığımı bile unutmuşum. 
Meşhur Gratis indiriminden tanesi 3 TL'ye aldığım Essence XXXL Shine Glosslar. (Normal satış fiyatları 5.99 TL.)



Şeker gibi renkleriyle beni al beni al dediler ama  dudağıma sürünce birbirlerinden çooook farkları olmadığını gördüm. Belki tabanda değişik renk rujlarla uygulayınca renk farkları daha belirgin olur. Benim dudaklarım oldukça soluk renkli çünkü. Yine de 3Tl.lik  fiyatları  düşünülürse oldukça iyi bir alışveriş oldu.



(dip not: resimde de göreceğiniz gibi bu etiketleme işini bu kadar abartmasak. Çıkartsam altları yapış yapış, çıkartmasam yırtık pırtık..yok mu bunun daha kolay bir yolu)


Çok yoğun kıvamlı değiller. Fazla kalıcılık  beklemeyin. Dolayısıyla fazla yapış yapış da değiller. 
Sparkling Papaya ve Super Girl oldukça yoğun ışıltılı.  
Nude Kıss'in içinde de ışıltı var ama belli belirsiz. 
Kokudan rahatsız olanlar için glossların  maalesef  meyve-vanilya karışımı bir kokuları var. 
Normalde hiç kokulu ruj-gloss kullanamam  ancak çok  fazla rahatsız etmedi.
Süngerli aplikatörleri var.
İçlerinde en beğendiğimi soracak olursanız Super Girl  bir adım önde:)
















4 yorum:

  1. Super Girl'u bende sevdim bak şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok açık pembe aldım nası açık bı renk birde rengini veriyor ölü gibi oldum:)

    YanıtlaSil
  3. bende de party connection var.. fiyatına göre çok memnunum..

    YanıtlaSil
  4. En çok Super Girl'ü sevdim. Güle güle kullan. Hepsi birbirinden ışıltılı! :)

    YanıtlaSil