LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

20 Şubat 2013

Avon vücut bakım ürünleri



Avon'dan iki yeni vücut bakım ürünüyle karşınızdayım :))  
(Avon'dan ne kadar çok ürün almışım yazdıkça farkına varıyorum, alışveriş yaparken kendimden geçiyorum belli ki)

İlk ürünümüz Skin so Soft serisinden sprey vücut yağı. İçeriğinde çarkıfelek meyvesinin yağı mevcut. İnanılmaz güzel bir kokusu var. Kuru yağlara benzer bir yapısı var, yapış yapış yapmadan vücudunuzu nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor. Geçen ayki katalogda %50 indirim vardı ve 8 TL'ye almış oldum. Yazın kullanırım diye düşünmüştüm ama öyle güzel kokusu var ki her banyo sonrası elim buna gidiyor. İndirim bitmeden yakalayabilirsem yedek alacağım.




İkinci ürünümüz ise yine Skin so Soft serisinden.Yaşlanma karşıtı, yenileyici vücut nemlendiricisi. 
Kışın vücut nemlendiricisi kullanmayı ihmal ediyorum. Bu nedenle daha yoğun bir ürün kullanmak istedim. Bu krem ciltteki kollajen ve elastin üretimini hızlandırmaya yardımcı bir nemlendirici. 





Resimden de anlayacağınız gibi losyondan çok krem kıvamında fakat cilt tarafından kolayca emiliyor. Ancak yeni katalogda bu ürünü göremedim, umarım yeniden çıkar :(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder