LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

12 Şubat 2013

Hayat Paylaşınca Güzel!!


Kermit Alemlerde bugünkü yazısında harika bir paylaşıma öncülük etmiş..Yazısını aynen kopyaladım. Ve elimden geldiğince katkıda bulunmaya çalışacağım.

Ancak kendi adıma da ilave etmek istediğim birkaç cümle var..  
Keşke hayatımız hep kutlanacak özel günlerle, alışverişlerle, ayakkabılarla, parfümlerle , rujlarla, seyahatlerle geçse; hep gülsek; hiç üzülmesek, hastalanmasak, yakınlarımızı kaybetmesek...
ama maalesef hayat böyle değil..Bize artık rutin gelen şeyler, birinin  rüyası olabiliyor..Bizim problem saydıklarımız bir diğerinin hayali olabiliyor..
Evet herşeye rağmen hayat çok güzel ama unutmayın Hayat paylaşınca daha da güzel...


Kermit Alemlerde diyor ki.....

Paylaşmak değer katar ...

Hola herkese ^_^
Bugün sizlerle paylaşmak istediğim ne bir bakım yazısı ne bir etkinlik haberi... Hayatın soğuk yüzlerinden biri bahsetmek istediğim .Gününüzü belki farklı bir yönden açıcam ama kocaman yürekli insanların burada olduğunu biliyorum ve beni bu yazıda yalnız bırakmayacaklarına eminim...Bahsetmek istediğim hayatta küçük yaşta tek başına kalan ama yalnız değilsiniz demek istediklerim.

Geçenlerde twitter akışında Ayşenur Yazıcı Hanımın bir tweeti gözüme çarptı. Genç bir bayan arkadaşımıza kıyafet yardımları kabul ediyordu. Üstelik yardımları kendi bünyelerinde toplayıp masrafları üstlenecek kadar zarif ve gönülleri cömert bu umarım imkanı olup kullanmayan büyüklerimize ders olur !! Lila kutu ekibine ulaşıp adresi aldım ve bende kendimce bir destekte bulundum. Asıl hikaye bundan sonrasında başlıyor... Ayşenur Hanım ulaşan kutuya teşekkür etme inceliğinde bulunup beni aradı . Ve bana detayları geçince hem kendisine hayranlığım bir kez daha arttı hemde kızdım kendime daha önce böyle bir oluşumu yeterince fark etmediğim için... Bahsetmek istediğim GENÇ KIZ SIĞINMA EVİ ...

Genç kızlarımızın nasıl nelere ihtiyacı olduğunu söylediğinde sevgili Ayşenur hanım içim gitti gerçekten ve kendimce ne yapabilirim diye düşünmeye başladım ve sizlerle paylaşıp güçlerimizi birleştirmeye karar verdim:) Beni kırmazsınız değil mi ? Durum şu ki Kermitlerim, yardımların her türlüsü makbul. Gıda , giyim, kişisel bakım , bir genç kızın zaruri ihtiyaçlarını düşünün kendinizden pay biçip kutuya neler ekleyebileceğinizi belirlemiş olursunuz böylece .

Bloglar arası  eminim voltran oluştururuz ki :) Bu yazının bahanesiyle organize olup kategori paylaşabiliriz :) Örneğin kimimiz ayakkabı gönderebilir. Kimimiz kıyafet ,iç çamaşırı , gıda , kişisel bakım (hijyenik ped,diş macunu şampuan vs)kullanılmaya değer  durumda olan her yardım makbul imkanlar dahilinde kısaca...İstanbulda yaşayanlar kendileri ulaştırabilirler hatta yardımları ki daha şık olur bence... Bunun dışında imkanı olanlar yine kendileri gönderim yapabilir kargolar aracılığı ile... Ayrıca imkanı olan bloglar için şunu söyleyebilirim ki bir çok sponsor firma ile çalışma olanağı sağladık . Üstlenmek isteyen cömert gönüllü firmalarımızdan yardım talep ediyorum ben  buradan şahsi olarak.. Haricide kendi fonumu oluşturup yakın çevremle yardımlaşıp bir şeyler yapmak niyetindeyim şahsi olarak. Ama yetmez  yardımınıza ihtiyacım var. Hayat dediğiniz ne ki ? Çok kısa geride ne bıraktığımız önemli olan insanların yüzünde tebessümle anılabilmek yaşadıklarımız değerli kılan.Ve paylaşılmadıkça hiç bir varlığın değerine inanmıyorum. Sert olacak belki bu cümlem : İmkanı olan ben boğazımı tutup starbucksta bir hafta kahve içmesem planladığım yardımı yapabilirim , o çok istediğim farı allığı almasam bir şey kaybetmem.Firmalarda yardım bu tarz yardımlarla finansal olarak çökmez mesai yaparsınız bir saat daha fazla olur biter ...Aynı şey imkana sahip olansenin için de geçerli ;) Kısaca ne şanslıyız değil mi :)Şımarmak için bir çok sebebimiz ,sevenimiz,ailemiz,işimiz,imkanlarımız var.Ama herkesin yok işte!Sevgimizi paylaşınca bu dünya değerli ve insan olmak o zaman anlamlı.O yüzden kaldırın bedenlerinizi hareket zamanı :)  Yardım edemeyecek durumda olsanız bile yorumlarınızı esirgemeyin lütfen fikir verin , insanlara duyurun paylaşın  ...Sesinizi duyurun ki imkanınız olmasa bile eminim yardım etmek isteyecek birileri vardır aramızda ^_^



Sizleri seviyorum ve bundan sonrasında sözü size bırakıyorum ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder