LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

4 Temmuz 2013

gitmek mi zor...kalmak mı....




Bu blog yeniden canlanır mı?

Bilmiyorum...

Oturuyorum bilgisayarın başına, bak herkes yazıyor artık sen de başla diyorum..

Ama göğsüme bir ağırlık çöküyor..bazı görüntüler yeniden canlanıyor, gözlerim doluyor..elimde değil..

31 Mayıs'tan beri kozmetik,giysi vs tarzda çok acil ihtiyaçlar dışında hiçbirşey alamadım..
AVM'lere mağazalara girmek içimden gelmiyor..

Tanıtım için gönderilen ürün tekliflerini  teşekkür ederek geri çeviriyorum, çünkü yazamıyorum..
Kitaplara verdim kendimi, parklara gidip okuyorum saatlerce ve biriktiriyorum aklımın bir köşesinde..

Şimdilik yavaş yavaş gelen tanıtımları yayınlamayı düşünüyorum..yorum yapmam gerekmediğinden..Umarım yavaş yavaş yazma isteğime de kavuşurum...

Kolay kolay  unutulacak şeyler yaşamadık...-ki umarım kolayca unutulmaz da...

O kara günlerin tekrarlanmamasını, kimsenin canının tekrar yanmamasını tüm kalbimle diliyorum..

Ülkemi seviyorum, olağanüstü zekaya ve espri yeteneğine sahip gençliğe bayılıyorum, herkesin kendi inancına ve yaşam tarzına göre özgürce ve mutlu, farklı düşünenlere de saygı göstereceği şekilde yaşayabilmesini istiyorum..Sevgiyle kalın...


8 yorum:

  1. sevgiler benden sana adaşım; dua ile ümit ile güzel günlere...

    YanıtlaSil
  2. kimse unutmayacak, ya da bizler unutturmayacağız arkadaşım!

    YanıtlaSil
  3. Unutmak mı, yok öyle bir şey... Yalnız olmadığımı öğrenmek dahi yetti bana, gurur duydum yeni nesille. Neler öğrendim neler öğrettim bu süreçte, güzel günler göreceğiz güneşli günler :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel dile getirmişsin.
    hayırlar olur hayırlara vesile olur umarım gelecek güzel günler özellikle ramazan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hepimiz tüm kalbimizle dua ediyoruz güzel günler için :)

      Sil