LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

24 Temmuz 2013

Lancôme'dan Alber Elbaz tasarımı Hypnôse Doll Eyes Maskara


Lancôme, Alber Elbaz ile gerceklestirdiği ve  Turkiye’de de sinirli sayida satisa cikan özel kreasyonundan seçeceğim bir maskarayı hatıra amaçlı hediye edeceğini bildirdiğinde, hiç düşünmeden bu şirin kalp tasarımlı Hypnôse Dolly Eyes'ı seçtim.



Tatil dönüşümde de masamda paketimi bulunca çok mutlu oldum.
Lancôme tüm maskaralarıyla gönlümde ayrı bir yerdedir, her ihtiyaca göre bir maskara mutlaka bulursunuz. Ancak bunu seçerken maskaranın performansı beni hiç ilgilendirmiyordu doğrusu..Öyle tatlı bir tasarımı var ki kullanmaya kıyamayacağım galiba..

Ancak yine de sizler için bir deneme sürüşü yaptım :)

Vaadettiği" taş bebek kirpiği etkisiyle iri ve farkedilir gözler" benim zayıf kirpiklerle biraz zor görünse de sonuç gayet başarılı. En son resimde göreceğiniz gibi tek kat sürüşte olmayan kirpiklerimi gayet güzel uzattı ve doldurdu. Ne çok sıvı ne çok katı bir rimel bu yüzden ikinci katta topaklanma yapabilir düşüncesiyle tek katta bıraktım. Fırçası uca doğru sivrilen konik bir fırça. Plastik fırçalar yerine bu tarz fırçaları daha çok seviyorum. Dipteki kirpikler için ideal.

Lancome rimellerdeki gül kokusu bunda da mevcut. Hassas gözlerime rağmen alerjik reaksiyon yaratmadı. Ben kokusunu seviyorum ancak  duyarlı olanların hoşuna gitmeyebilir.
Dayanıklılık ise gayet başarılı, gün içinde akma, dökülme yapmadı ve kolayca temizlendi.






Bu zarif hediyelerinden  dolayı Lancôme ekibine tekrar teşekkür ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder