LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

9 Haziran 2015

Topicrem 'le Hala Tanışmayan var mı?



Tüm aileniz için güvenle kullanabileceğiniz Topicrem'le hala tanışmayanlar var ise önerebileceğim birkaç ürününü tanıtmak isterim. 

Bir Fransız markası olan Topicrem'in ilginç bir hikayesi var. Yaklaşık 22 yıl önce laboratuvar başkanı bir baba,  atopik dermatit cilt hastalığı olan oğlu için araştırma yaparken geliştirmiş ve nemlendirme konusunda uzman bir marka olarak yola devam etmiş. Bugün dünyada yaklaşık 40 ülkede satılıyor. Ürünlerini tüm aile bireylerinin kullanabileceği şekilde güvenilir hammaddelerle ve alkol, parfüm ve paraben barındırmayan bir içerikle üretiyor ve dermatolojik testlerden geçiriyorlar. 


Topicrem SOS serisi özellikle kuru ve hassas ciltler için  geliştirilmiş. Cildimizin nem tutma kapasitesinin arttırılmasına yardımcı olurken, derinlemesine besleyip yumuşamasına yardım ediyor. Nemle birlikte gerilmekten kurtulan cilt rahatlıyor ve elastikiyetini geri kazanıyor. 

Topicrem Nemlendirici kremler ise her cilt tipi ve ihtiyaca göre yüz, vücut ve el için geniş ürün seçeneğine sahip. En hassas ciltlerin bile kullanabileceği şekilde formüle edilmiş. 


Bu nemlendiriciler içinde benim özellikle sevdiğim Topicrem Ultra Moisturizing Face Cream. Normal ciltler için ultra nemlendirme özelliği olan bu kremin içeriğinde hyaluronic asid var ki bu da artık hepimizin bildiği gibi erken yaşlanmayı ve kırışık görünümünü azaltmaya yardımcı oluyor. Bu krem cildi nemlendirirken besleyen, ışıltısını kaybetmiş cilde yeniden canlılık veren bir nemlendirici. 24 saate kadar da etkili.

Topicrem ürünlerini eczanelerde bulabileceğiniz gibi, özel indirimlerle  online olarak Narecza' dan alabilirsiniz.  Narecza,  Ankara markası olması nedeniyle yakın bulduğum ve indirim ve kampanyalarıyla severek alışveriş yaptığım bir site. 

Sizin de markayla ilgili deneyimleriniz varsa yorumlarınızı merakla bekliyorum :))





39 yorum:

  1. Çok güzel ürünler

    YanıtlaSil
  2. ben seviyorum bu topikremi özellikle yıkama jeli iyiydi bitti maalesef :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıkama jelini hiç denemedim, merak ettim şimdi :))

      Sil
  3. Bu Topicrem'i çoookkk merak ediyorum... tam benlikk..hissediyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Hiç duymadım ben ama denemek lazım.
    Paylaşım için teşekkrüler

    YanıtlaSil
  5. Bende daha önce denemedim,paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler canım paylaşımlarınız bizleri de bilgilendiriyor. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oluyorum bu yorumlara,teşekkürler :)

      Sil
  7. Ortaya çıkış hikayesi de çok etkileyici. Bu baba oğlu için mutlaka en iyi araştırmaları yapmış olmalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçek hikayelerden hep etkileyici oluyor :)

      Sil
  8. Geçen snee tanıştım bende topikremle Keremciğime çok iyi geliyor. Hikayesini okuyunca epey etkilendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sözkonusu çocuklar olunca herşey daha da anlam kazanıyor :) öperim cnm.

      Sil
  9. Nemlendirmesi ve çocuklarda bile kullanılabiliyor olması dışında benim dermatitimi ne yazık ki yatıştırmadı. Ama cildime verdiği nem süperdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her cilt tipi farklı reaksiyon gösteriyor işte..krem seçerken çok dikkatli olmak lazım :)

      Sil
  10. Vay be: Yaklaşık 22 yıl önce laboratuvar başkanı bir baba, atopik dermatit cilt hastalığı olan oğlu için araştırma yaparken geliştirmiş ve nemlendirme konusunda uzman bir marka olarak yola devam etmiş.

    YanıtlaSil
  11. Markayı daha önce çok duydum ancak hiç deneyimlemedim. Paylaşım için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için ben tşk ederim, umarım deneyip memnun kalırsın :)

      Sil
  12. etkileyici bir hikayesi varmış bu markanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman zaman markaların çıkış öykülerini araştırıyorum,enteresan şeyler çıkabiliyor :)

      Sil
  13. Topicrem hiç deneyimlemediğim bir marka benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seveni çok ama yorumlardan gördüğüm kadarıyla denemeyen de çok :)

      Sil
  14. Benim de merak ettiğim bir üründü, tşkler ;)

    YanıtlaSil
  15. Topicremden pek memnun kalmadım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birkaç arkadaşımdan daha duydum , işte mutlaka cildinize göre ürün seçin, tavsiyeyle gözükapalı ürün almayın dememizin sebebi :))

      Sil
  16. Merak ettiğim bir ürün Topicrem (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bir parça merakını gidermişimdir :))teşekkürler :)

      Sil
  17. Babanın azmine bak helal olsun. Teşekkürler bu güzel bilgilendirme için canım. Muhakkak kullanmalıyız...

    YanıtlaSil
  18. Ortaya çıkış hikayesi ilginçmiş....

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Nilgün hanım :) topıcrem ürülerini ve sizi sevgiyle yaza merhaba etkinlğinde tanıdım :) burada sizden bir kez daha detaylı olarak ürünler hakkında bilgi edindim teşekkürler :) en kısa sürede bende deneyimlemeyi düşünüyoum :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  20. Cilt bakım ürünlerini pek tanımıyorum... sadece nemlendirici kullanan biri olarak...
    Sizlerden öğreneceğim çok şey var... sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. İhtiyaç duyduğum zamanlarda sivilce karşıtı AC serisini kullanıyorum ve şimdilik memnunum :)

    YanıtlaSil
  22. AC serisini kullanıyorum ve şimdilik memnunum bende :)

    YanıtlaSil
  23. Selam, bu ürünü hiç denemedim ama merak edenlerdenim. Bilgi verdiğin için teşekkürler :)

    İnstagram' dan takip ediyorum buradan eklemek de istedim, bana da beklerim...

    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil