LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

5 Haziran 2015

Turuncukasa - Bioderma Photoderm Max Ultra-Fluide Spf 50+ Güneş Kremi



Ben tam bir yaz mevsimi aşığıyım. Sabah kalktığımda güneş pırıl pırıl parlıyorsa benim için harika bir gün başladı demektir.Tabii benim gibi lekelenmeye, çillenmeye eğimli bir cilde sahipseniz güneşi bu kadar sevmenin bedeli ağır olabiliyor. 

Öte yandan cildimi koruyacağım diye güneşten kaçtıkça da vücudumda D vitamini kaynaklarım sınırların altına inmiş. Demek ki doğru bir güneş koruyucu eşliğinde güneşten maksimum fayda sağlamak gerekiyor. 

Güneş koruması deyince en sevdiğim markalardan biri BİODERMA'dır. Bioderma, klasik güneş koruyuculardan farklı olarak cildi korumasının yanında, cildin kendi savunma sisteminin de güçlendirilmesine yardımcı oluyor. Bu sayede filtreden önce ciltte güçlü bir koruma sağlıyor. Eh bize kalan da rahatça güneşin keyfini sürmek :) 



Ben de geçtiğimiz günlerde, harika indirimleriyle gönlümüzü fetheden Turuncukasa'dan gelen güzel teklifi değerlendirerek Bioderma 'nın geniş ürün yelpazesi içindeki güneş ürünlerinden yüzüm için Bioderma Photoderm Max UltraFluid SPF50+  renksiz güneş kremini  tercih ettim. 

Bu kremi özellikle hassas, açık renk ve lekelenmeye/çillenmeye eğimli ciltlerin kullanımına uygun olduğu için seçtim. Ayrıca cildi foto yaşlanmaya karşı da koruyor. Parfümsüz olması benim için artı puan. Hipoalerjenik ve suya dayanıklı bir ürün. 





Ürün 40 ml.lik bir tüpte geliyor. Gözüme küçük görünse de az miktarda ürün (1 çay kaşığı kadar) tüm yüzüme yeterli geldiğinden yaklaşık 3 ay rahatça yeteceğini düşünüyorum. 

Krem oldukça akışkan bir yapıya sahip.Tüpün ince ucu elimize alacağımız miktarı kontrol etmemize yardımcı oluyor. Yüzünüzde beyaz beyaz kalmıyor kolayca emiliyor. 







Artık hepinizin bildiği gibi güneş kremlerini güneşe çıkmadan 20 dk. önce sürmemiz gerekiyor ki etki etsin. Ben de sabah cilt bakım rütinimi en son güneş koruyucumu sürerek tamamlıyorum. Hazırlanıp evden çıkana kadar bu süreyi geçirmiş oluyorum. 


Siz de benim gibi açık renkli, hassas ve çillenmeye meyilli bir cilde sahipseniz Bioderma Photoderm Max Ultra Fluid SPF50+ sizin için uygun bir koruyucu olabilir. 
Turuncukasa'da  %30 indirimle satılan bu kremi 47,25 TL'ye alabilirsiniz. Ayrıca Turuncukasa'da pekçok güneş ürününde harika kampanyalar sizi bekliyor benden söylemesi :)





46 yorum:

  1. bunun bir de sprey şeklinde olanı var sanırım onu alacağım bu yaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. spreyler vücut için büyük kolaylık :)

      Sil
    2. Güzel bir ürün evet ama sprey şeklinde daha kolay oluyor😊sevgilermle

      Sil
  2. Hep güneş olsa ama yanmasak, yansak bile çillenmesek, lekelenmesek! ne güzel olurdu :))) Yüzüm güneş görünce elektrik çarpmış kadar korkuyorum valla...Hadi bu yazın lekesiz geçecek inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı durumdayım ama önlemleri aldık bakalım :))

      Sil
  3. Güneş kremim bitti bu ürüne de bir bakayımm :)

    YanıtlaSil
  4. Bu urunu ben de almayi dusunuyorum ancak hem.beyaz tenli hem de yagli karma cildim var. Parlama yapiyor mu yoksa mat bitirisli mi merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünün yağlı ve karma ciltler için olduğu belirtilmiş. Formülü yağsız..Benim cildim kuruya yakın, ancak aşırı hassas, beyaz ve çillenmeye yatkın..ilk sürdüğüm anda parlak duruyor..ancak 15-20 sn. de cildim tamamen emiyor. Ancak yağlı ciltlerde tamamen mat durur mu emin değilim, sanki parlama yapabilir diye düşünüyorum.

      Sil
    2. Anladım, bilgi için teşekür ederim :) ben de bloguma beklerim. www.evriminblogu.blogspot.com.tr

      Sil
  5. omuzlarımda çillemeler başladı biraz. Heüz yüz bölgemde yok. Başka bir marka kullanıyordum ama bu da bu fiyatla cazip olmuş. öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem fiyat uygun, hem ürün iyi olunca süper oluyor doğrusu :)) öptüm çok :)

      Sil
  6. Bioderma' nın güneş ürünlerine ben de çok güveniyorum, ayrıca lekelenmeye eğilimli ciltler için de olması güzelmiş ;)
    Güle güle kullanın... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu markada kullanıp beğenmediğim bir ürün olmadı..çok teşekkürler...

      Sil
  7. Güneşin zararlı ışınlarından mutlaka korunmak gerek. Ben fala güneşlenmeyi de sevmiyorum. Mümkün olduğunca da yüksek faktörlü koruyucu kullanıyorum. Hele ki çocukları mutlaka korumamız gerek güneşten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama çok korununca da D vitamini eksiliyor işte, dengeyi tutturmak lazım :))sevgiler

      Sil
  8. cildime dokunmayan nadir kremlerden biri severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  9. Bioderma çok kaliteli bi marka .benim için çok önemli güneş kremi. Teşekkürler canım bu güzel paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konuda senin yorumların da önemli, öperim canım :)

      Sil
  10. Denemek lazım şu sıralar araştırdığım bir ürün güneş kremi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz gelince daha çok önem veriyoruz ama yaz kış ayırt etmemek lazım :)

      Sil
  11. Bioderma'nın güneş koruyucusunu ben de sevmiştim. Kampanya dönemleri takip etmeli aslında.Umarım lekesiz bir yaz olur hepimiz için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, çillenmeden bir sezon geçirmek istiyorum :))

      Sil
  12. Aven in kremi de iyi sanirim bu konuda
    Yaz geldi ve kullanmak sart

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene de çok sevdiğim bir marka..onun yazısı da hazırlanıyor :)

      Sil
  13. geçen yıl ilk olarak bioderme ürünleri kullandım çok memnun kaldım.yüz için olanını da bu yıl alırım inşalllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanıp memnun kalmanıza çok sevindim..böyle yorumlar çok faydalı oluyor, teşekkürler :)

      Sil
  14. her ne kadar hava hep yağmurlu olsada yaz kış kullanmamız gereken bir ürün bence =)

    YanıtlaSil
  15. Lekelenme karsiti olmasi guzel

    YanıtlaSil
  16. Tam da aradığım üründü. Bu sene biodermaya şans vermeyi düşünüyordum. Hemen ben de bir bakayım.

    YanıtlaSil
  17. Ben de bu ürünü kullanıyorum,oldukça memnunum ayrıca Turuncukasa'da fiyatı çok uygunmuş,paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  18. Şu an Avene deniyorum bitince bir de bunu deneyeyim teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene'de sevdiğim bir ürün...Bioderma'yı da beğeneceğini düşünüyorum,sevgiler :)

      Sil
  19. Teşekkürler, illa ki denize giden sürer mantığı kalktı sıcak ta dışarı çıkanlara daha çok lazım.

    YanıtlaSil
  20. Ben geçen yıl kızlar için başka bir markayla beraber Bioderma tercih etmiştim.Kendim için bir vazgeçilmezim var şimdilik :))

    YanıtlaSil
  21. Daha önce kullandığım bir güneş ürünü yüzümde beyaz beyaz kalınca başka ürün denemiş onu da sevince hep onu kullanmaya başlamıştım. Kullandığımdan memnunum ama kaç senedir aynı ürünü kullanıyorum, beyaz iz bırakmayacak başka güneş kremleri de denemek istiyorum. Bu da aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  22. Bioderma güneş ürünlerini daha evvel kullanmadım, malum yaz daha tam anlamıyla gelmediği için alınacak listesine eklendi, bende sayfama beklerim..
    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  23. NİLGÜN HANIM;
    SİTENİZİ ÇOK BEĞENDİMİ SÖYLEMEDEN GEÇEMEDİM. TAKİPLEŞELİM.
    http://bilirkisi-tg.blogspot.com.tr/
    http://sevgiincileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  24. Merhaba,

    Blogunuzun GFC si var mı?

    YanıtlaSil