LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

28 Mayıs 2015

Unnadó ile Bebek, Anne ve Çocuk Alışverişi Pahalı olmaktan çıkıyor!


Unnadó online alışveriş sitesi #NilgünveDemetle #heranneözeldir etkinlik sponsorlarımızdan biriydi. Bizlere Nivea bebek ürünlerinden oluşan bir çanta ile indirim çekleri yollamışlardı,  tekrar çok teşekkür ediyoruz.





Unnadó'yla henüz tanışmayanlar varsa kısaca bahsetmek isterim. 
Minik yeğenim doğduktan sonra sıkça alışveriş yaptığım bir siteydi. Son dönemde yenilendi ve gelişti. 



Sadece bebekler için değil, anne ve çocuklar için de tüm ihtiyaçları gidermeye yönelik (tekstil, oyuncak, organik ürünler, kozmetik gibi)  ürün grupları var.Özellikle eğitici oyuncak ve eğitim setlerindeki zengin ürün grupları dikkat çekici. Ayrıca bu ürünleri kampanyalarda  %90'a varan indirimlerle satın alma imkanı sunuyor. 






Sitede alışverişin yanında,  annelerin ve anne adaylarının  ilgisini çekebilecek birçok bilginin yer aldığı  “KeşfedenAnne” Serra köşesi var. Haftalık güncellenen yazılarda pekçok yararlı bilgi sunuluyor.




Ücretsiz olarak üye olup arkadaşlarınızı davet edebilirsiniz. Pekçok sitede uygulanan yöntemle, davetinizi kabul eden arkadaşınızın ilk alışverişiyle sizin hesabınıza da 20 TL. lik indirim çeki yükleniyor. 

Sosyal Medya hesaplarını takip etmek isterseniz: 
https://www.facebook.com/unnado
https://twitter.com/unnado
http://blog.unnado.com/
https://www.pinterest.com/unnado/
https://plus.google.com/+unnado/posts

27 yorum:

  1. İnceleyip tavsiyede bulunacağım etrafımdaki annelere :) teşekkürler paylaşımınız için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok büyük kolaylık gerçekten...

    YanıtlaSil
  3. Blogger dostu firmaları çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. bebek ürünlerini ben kendim kullanıyorum :-))çok güzel oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de :)) bu paketi minik yeğenim kullanacak ama bebe yağları benim de favorim :)

      Sil
  5. Bebek ürünlerini hem kendim hem de kızım için kullanıyorum. Unnado ise anne, baba ve çocuklar için harika bir alışveriş sitesi bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de.. güzel günlerde kullan Tuğba'cım :)

      Sil
  6. Çok güzel bir site gerçekten. Daha önce de Gökçe için alışveriş yapmıştım.
    Yeni alışveriş için ayakkabı reyonunu takipteyim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah benim de var takipte olduğum reyonlar :)) öpüyorum

      Sil
  7. Çok güzel site.

    YanıtlaSil
  8. Sanki bir şey unuttun ;))

    YanıtlaSil
  9. Kızlar için hemen bakıyorum o halde :)

    YanıtlaSil
  10. ben bu bebek yağına bayıldım <3 ama en çok o çantayı sevdim!

    YanıtlaSil
  11. Merhaba blogunuz yeni keşfettim ve takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..hemen bakıyorum bloğunuza :)

      Sil
  12. Bu arada bu siteden kendim için de çok güzel bir çanta aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya benim de var aklımda kalan birkaç parça :))

      Sil
  13. Ben de sizin sayenizde unnado ile tanıştım ve çok beğendim :)

    YanıtlaSil