LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

21 Mayıs 2015

Yaşam Dükkanı'ndan Miss W Organik Makyaj Ürünleri!


Yaşam Dükkanı artık birçoğunuzun tanıdığı bir marka. "Zarar vermeden de kaliteli yaşamak mümkün" felsefesiyle bize güzel ve doğal ürünler sunuyorlar. 
Ürünleriyle ilgili daha önce yazdığım yazılara buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.

Bugünkü konumuz ise yeni renkli kozmetik markaları Miss W!



Miss W yürekli, özgür ve kendi kararlarını alabilen kadınlar için yaratılmış, hem şık hem de ulaşılabilir olmayı başarmış bir marka. 
Küçük ama temel makyaj  ürünleri içeren  bir koleksiyona sahip. Ürünler Fransa ve İtalya'da üretiliyor, Ecocert ve Cosmeibo organik sertifikalarına sahip ve üretiminde yanlızca  Adil Ticaret Sertifikalı hammaddeler kullanılıyor. Sadece içeriği değil ambalajları da %100 geri dönüştürülebilir materyallerden yapılıyor. 

Bana deneyimlemem için gönderilen Miss W paketini aldığımda içindeki not ve ürünlerin ambalajları  gerçekten beni çok mutlu etti. Çünkü marka prensip olarak, bloggerlara yorumlanmak üzere gönderdiği ürünlerde, orjinal ambalajı değil, ürünün kendisine odaklanılmasını amaçlayarak refill ürünler gönderiyor. Böylece aynı zamanda daha düşük karbon ayak izi bırakarak çevreye saygılı duruşuna devam ediyor.




Deneyimlediğim ürünlerin ilki, Vite fait Parfait Organik Sıvı Fondöten. Bana gönderilen en açık rengi olan 01-Açık Bej. Beyaz tenime tam uyum sağladı. Fondötenin toplam 3 tonu bulunuyor. 




Sıvı fondöten olarak tanımlansa da bence daha çok bir BB krem. Dolayısıyla kapatıcılığı az, buna karşılık cilt tonunu eşitleyerek verdiği aydınlığı çok sevdim. 
Uygulaması kolay, az miktarda ürünü  avucunuzda ısıtarak fırça veya parmaklarınızla yaymanız önerilmiş. Ben  BB kremleri elimle uygulamayı seviyorum. Cildime kolayca dağıldı ve bıraktığı yumuşaklık ve kadifemsi hisse bayıldım. Kalıcılık ve daha kapatıcı bir görünüm isterseniz üstüne pudra uygulayabilirsiniz. Ancak ben özellikle  yazın, ciddi cilt problemleri yoksa,  ağır fondötenler, pudralar kullanmayı sevmiyorum. Bu tarz hafif ve doğal ürünler tercihim.  



Tüm cilt tiplerine uygun olan bu ürün  %99 doğal içeriğe sahip. İçeriğindeki kayısı çekirdeği yağı, susam yağı, yabani hardal tohumu yağı gibi maddelerle aynı zamanda cildinizin nemlenmesini, aydınlanmasını, doğal esnekliğini korumayı da sağlıyor. 
Hem bakım yapan, hem güzelleştiren doğal içerikli bir ürün daha ne isterim :) 



İkinci ürünümüz ise Miss W Rose aux Joues Organik Allık. Rengi uçuk bir somon rengi. Sitede incelediğim kadarıyla tek renk allık mevcut. Bronzer olarak farklı renkler var. 



Bu renk benim beyaz tenimde oldukça sağlıklı bir görüntü yarattı, ancak esmer tenlere de yakışacağını düşünüyorum. Uygulama sırasında tozlaşma yapmıyor, kalıcılığı orta, gün içinde tazelemek gerekiyor. 





Ürünün en güzel yanı %100 organik olması. Organik kayısı çekirdeği yağı, avokado yağı gibi doğal yağlar içermesi nedeniyle cildinize bakım yapan, koruyan, yumuşatıp besleyen bir ürün. 
Renkli kozmetiklerde bu tarz içerik bulmak pek kolay olmuyor. 





Yazımı sonlandırmadan sosyal mesajımı da vereyim istiyorum :) Hepimiz bakımlı olmayı, makyaj yapmayı seviyoruz. Ama güzelleşelim derken sağlığımızdan olmayalım. Etiket okumayı öğrenelim. Kozmetiğe ciddi bütçeler ayırırken, kendi paramızla kendimizi zehirlemeyelim. Bizi güzelleştirirken(!) hayvan dostlarımıza ve çevreye zarar veren markaları desteklemeyelim. 
Bu konulardaki hassasiyeti için Yaşam Dükkanı'nı tekrar kutluyorum.





31 yorum:

  1. Ben bb krem ine de bayıldım...Ciltte inanılmaz güzel ve sağlıkli duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de Demet'cim, severek kullanıyorum)))

      Sil
  2. Yaşam dükkanı ile henüz tanışmadım ancak ürünleri çok başarılı görünüyor.
    Kapatıcı ürünlere ihtiyaç duyduğumdan sıvı fondöten bana göre değil belki ama allığı denemek istiyorum.
    Güzel günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok tşk.ler. Beğeneceğini düşünüyorum:)

      Sil
  3. çok güzel ürünler Nilgüncüm güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim İrem'cim, öpüyorum

      Sil
  4. Ne kadar doğru bir uyarı olmuş. Çoğu kadın ucuz kalitesiz ürünler kullanıyor ve ciltleri normalden erken yaşlanıyor malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle, hele gencecik kızların erkenden buna maruz kalmasına çok üzülüyorum !

      Sil
  5. allığa bayıldım ben de . hem rengi hem yapısı çok güzel..

    YanıtlaSil
  6. Sıvı fondöten yaz için ideal allığın rengini de beğendim güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  7. bitkisel oluşu güzel iyi günlerde kullanın....

    YanıtlaSil
  8. Allığın rengi çok güzel.İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  9. Ben de bu markayla hiç tanışmadım. Allık harika bir renkteymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler..incelediğinde beğeneceğini düşünüyorum :)

      Sil
  10. Ben de bu markayla tanışmadım ve çok merak ettim testerlerini gönderiyorlar mı canım.Doğal olması çok önemli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tester isteyin, firma çok ilgili ve yardımcı oluyorlar. Kullandığım tüm ürünleri başarılı.

      Sil
  11. Allığın rengine bayıldım ;) Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  12. organik yaşam her alanda kendini gösteriyor.. Ve tabi daha çok tercih ediliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. organik diyerek kandırıldığımız da çok oluyor ne yazık ki, firmaların güvenilirliği çok önemli. Sevgiler:)

      Sil
  13. bb kremi deneyelim öyleyse ;)

    YanıtlaSil
  14. Mesajını sonuna kadar destekliyorum Nilgüncüm!
    Sitedeki doğal sabunlarda gözüm kaldı, sepetimi oluşturdum bile :) önümüzdeki hafta maaşla beraber dalıyorum yaşam dükkanına, tutmayın küçük enişteyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marsilya ve eşek sütü sabunları benim de listemde birlikte dalalım:))))

      Sil
  15. Yaşam Dükkanı ürünlerine bayılıyorum

    YanıtlaSil
  16. Allığın rengine bayıldım ben. Biraz daha renk seçeneği olabilir mi ki acaba?

    YanıtlaSil