LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

16 Ocak 2010

LIERAC-Diopticern-Koyu Halka Karşıtı Göz Bakımı


Neredeyse bütün günü bilgisayar başında geçirenlerin en büyük sıkıntısı gözaltı morlukları. Uykusuzluk, stres ve kalıtımsal nedenlerin de etkisi inkar edilemez. Salatalık dilimleri, buz küpleri falan artık yeterli gelmiyorsa acil yardım zamanı gelmiş demektir.

Bu ürün gözaltındaki yorgunluk izlerininin ve morlukların giderilmesini yardımcı oluyor.Ancak söylemem gereken en önemli şey, bu kremi sipariş verirken 5 ml. olduğunu dikkate alın.Yani parfümerilerde verilen minicik testerlar kadar :)

Ancak gözaltında kullanılacağından çok az miktar yeterli olacak, etkisinin de yüksek olduğunu düşünüyorum.
Strawberrynet'te ürünle ilgili açıklamalar şöyle :
Göz bölgesindeki koyu renkli halkaları ve yorgunluk belirtilerini yok eder.
Makyajdan önce uygulamak için idealdir.
Gündüz nemlendiricisi.
Tüm cilt tipleri için uygundur

Arnica gibi bitki özleri, Vitamin E ve renk açıcı depigmantasyon kompleksi içeriyor. Kan damarlarını güçlendirerek koyu rengin açılmasını ve cildin pürüzsüzleşmesini sağlıyor.

1 ay boyunca sabah akşam sürmek gerekiyormuş ancak bu ufaklığın 1 ay yeteceğinden şüpheliyim :)
TR'de 47-52 TL arası satılıyor. Strawberry'de 42 TL ama indirim oranınıza göre fiyatı düşecek.

6 yorum:

  1. ben de bu kremi kullanıorum, çok da memnunum gerçekten, 1 aydan fazla gidiyor, çünkü gerçekten toplu iine başı kadarı yetiyo tek seferlik uygulamada

    YanıtlaSil
  2. tşkler Lokum, ben de bu 1 ay yetmez diye düşünüyordum

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten süper bir ürünmüş annemde kullanıyor canım

    YanıtlaSil
  4. nilgüncüm gözaltı halkalarınada iyi gelir mi acbaaa??

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Moderatör, iyi geldiği yazıyor ama bir süre kullanıp öyle yorumlamak lazım :) Stil Direktörüm yazmış süper bir ürün diye..Kullananların hepsi memnun gibi

    YanıtlaSil
  6. hmm ben hafta sonu neutrogena aldım çok araştırdım bundan memnunmuş herkes.umarım bend ememnun kalırım kalmazsam senin aldığından alırım nilgün

    YanıtlaSil