LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

7 Ocak 2010

Trendus.com Açıldı!!!

Online shopping siteleri henüz böyle patlama yapmadan önce, “TR’de orijinal ürünler satan bir site yok mu” diye araştırıp dururdum. İşte ChichiQueen’i böyle keşfetmiştim. Hiç sorunsuz alışverişler yaptığım güzel günlerdi. Maalesef bu site geçici bir süre kapanmış. Ancak bugün mailbox’umda Chichiqueen’den gelen bir posta görünce merakla açtım.


Yepyeni bir sitenin açılış haberini göndermişler :TRENDUS !!!
Sloganları “Modern Kadının Yaşam Rehberi”.
Moda, güzellik, dekorasyon, yemek, teknoloji, sağlık, magazin bölümleri var.
Blogger’lar için konuların bir kısmı çoktan eski haber olsa da -bizim hızımıza kimse yetişemez değil mi :))) - içeriğini, resimlerini, işleyişini ben çok beğendim.Özellikle ünlülerin Twitter mesajlarının yayınlandığı Canlı Yayın Magazin bölümüne çok güldüm :). En kısa sürede çok daha etkin olacağından eminim. Bakalım siz de beğenecek misiniz?


fotoğraflar Trendus'tan alınmıştır.


4 yorum:

  1. Hemen 2de bakıyorum şeker nice senelere mucx

    YanıtlaSil
  2. bak senn sayende duydum şekerim ve kullandığın saat görseli beni o yöne doğru iletiyor ;)

    YanıtlaSil
  3. Şöyle biraz dolaştım,keyifli bir site olmuş. Sevdim ben :)

    YanıtlaSil
  4. Stil Direktörüm seni görmek ne güzel, iyi ki döndün :)
    SYHN'cim o saat beni de benden aldı
    BUCANNI'cim çok sevindim beğendiğine..

    YanıtlaSil