LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

29 Nisan 2010

FlorMar 119 - Alix Avien 110


FlorMar 119 no.lu ojesi , benim fotolarımda pek belli olmasa da hafif lilamsı bir renk.
French'te çok güzel duracağını düşünüyorum.
Resimde iki kat sürülmüş halini görüyorsunuz. Bir kat daha sürmeye cesaret edemedim, kesin bozarım..
Alix Avien'in 110 no.lu bol pullu ojesini de Sevgili Öykü'nün burada bahsettiği Inglot ojeye benzettim. Hemen denemek istediğim için üste bir kat geçtim. Bu bile beni çok mutlu etti, 2 katı sürünce düşünemiyorum :)) Balık pulu gibi irili ufaklı ve renkli pullar var içinde. Işık vurunca ışıl ışıl :)))
Elbette Inglot gibi değil ama hem fiyat olarak neredeyse 10'da 1'i, hem de heryerde bulunabilecek bir marka olduğu için merak edenler deneyebilirler.

5 yorum:

  1. Waouw müthiş olmuş tatlım, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Yeşimcim çok tşk ederim :))

    YanıtlaSil
  3. Inanilmaz guzel olmus ciddiyim cok cok begendim :)

    YanıtlaSil
  4. Alix avien'e bayıldım ya ama çıkartması zor oluyor pullu ojeleri(:

    YanıtlaSil