LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

13 Nisan 2010

Oje krizi !!!!

Sevgili Öykü ve Zuzu'nun bloglarında görüp bayıldığım China Glaze Millenium ojelerimin siparişini verdim ama fazlasıyla sabırsız olduğum için onlar gelene kadar ne yapabilirim diye haftasonu bir oje turu yapmaya karar verdim.

Asla aynısı olmasa hatta yanına dahi yaklaşamasa da beni şimdilik oyalayacak bişiler buldum, hem de çok çok ucuz fiyatlara.



Bu GoldenRose'un 67 numaralı ojesi. Gümüşümsü gri . Ben sabırsızlıktan 2 kat sürdüm ama 3 katla daha iyi görünür eminim.

Tabii ki bu parlaklık bana yetmedi ve Flormar'ın gümüş simli 393 numarası üstüne geçtim. Artık bu ojelere tank çarpsa bişey olmaz :)



Sonra T.Hilmi 'de gezerken tanesi 1 TL'ye satılan bu ojeleri gördüm. Bu markayı ilk defa görüyorum ama renkleri çok hoşuma gitti. Yine aralarına pembe simli bir oje attım.


Ve son olarak yine Golden Rose'un Vitamin Booster tırnak besleyicisini ve Kalyon'un oje çözücüsünü aldım.


GR Vitamin Booster resimden de anlayacağınız gibi 2 fazlı bir ürün. Şişeyi çalkalayarak karıştırıp sürüyorsunuz. Tırnakları güçlendirip sertleştiriyor.


Kalyon oje çözücüsü hem çok ucuz (2,5 TL) hem de denediğim ojeleri gayet güzel yeniledi. Bir sürü para verip aldığım markalı çözücülerden pek farkı yok.

Umarım bunlar beni bir süre oyalar :)

5 yorum:

  1. oyalar tatlım oyalar, iyi yapmışsın cnmm, tırnakların harika görünüyor, renkler hoş ;)

    YanıtlaSil
  2. Haha, her seyin ustune sim surme adetimi sana da bulastirdim bakiyorum, yasasin! Dunya boyle daha guzel zaten :) Bu arada 393 super bir oje.

    YanıtlaSil
  3. Flormar cok guzelmis =)Iyi gunlerde mutlu mutlu sur hepsini =D

    YanıtlaSil
  4. Ceciliacığım çok teşekkür ediyorum.
    Sevgili Öykü ve Zuzu, zaten sime taşa meraklıydım ama tırnaklarımda çok klasiktim. Genellikle nude, çok mecbur kalırsam kırmızı sürerdim. Bu konudaki fikirlerimi tamamen deiştirdiniz :)))))

    YanıtlaSil
  5. daha da oyalamasın mı yani:)
    kaç tane almışsın :)
    simlilerin çok güzel gerçekten ii ki almışın!

    YanıtlaSil