LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

25 Mart 2010

E.L.F'in gayet gereksiz Gloss'ları !

Yanlış anlaşılmasın E.l.f.'i hala seviyorum. Studio serisinden, minerallerinden gayet memnunum. Ancak bu parlatıcıları hiç sevmedim.





E.l.f. Hypershine Lip Gloss (9018-Vixen) kalem şeklinde, çevirdikçe fırçaya gelen bir gloss. Sitesinin tanıtımında yazılan 4 saat süper parlaklık verir, yok mikro ayna teknolojisi falan gibi zırvalara inanmayın. Hangi parlaklık, hangi renk, hangi kalıcılık ??? Fırçası sert bir plastik olduğundan ruj üstüne falan da sürülmüyor. Tek güzel tarafı pamuk şeker tadı. Çantamda tatlı tatlı dursun derseniz karışamam :)





E.l.f. Lip Plumping Glaze (2901-Oasis) ise çift taraflı, sanırım maksimum 10 sürüşte bitecek kadar minik bir parlatıcı. Hemen sıkıldığım için asla makyaj ürünü bitiremeyen ben (eğer kullanırsam!) ilk defa bunu bitirebilirim. Beyaz tarafı dudağı şişiren kısmı güya ama sadece bol mintli, serinlik veren bir astar. Renkli kısmı fena değil, hafif ışıltılı, yapış yapış olmayan ama hemen hemen hiç renk de vermeyen bir parlatıcı.

İkisinin de fiyatı 1,5 pound olunca insan alıp deneyeyim diyor ama değmez, TR'de bu fiyata çok çok daha kaliteli parlatıcılar alabilirsiniz.

3 yorum:

  1. sana katılıyorum canım, geçen siparişimde hediye olarak gelen gloss'da aynı bunlar gibi ;)

    YanıtlaSil
  2. eb, gayet gereksiz bir alışveriş oldu ama öğrendim hiç olmazsa :)
    StilDirektörüm tşk ederim :)))

    YanıtlaSil