LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

18 Mart 2010

SwissDent : Diş Kozmetiğiniz eksik kalmasın !


Tek eksiğim "diş kozmetiği" idi, onu da tamamladım çok şükür :)

Şaka bir yana bu ürünü Tekin Acar'da görmüştüm. Ancak bir diş macunu için fiyatı (42 TL)biraz tuzlu gelmişti. Sevgili Aslıcığımdan rica ettim İsviçre'den getirsin, vatanında daha ucuzdur diye ama neredeyse buradakinden daha pahalıya almış :)

Swissdent farklı amaçlara yönelik ürünlerden oluşan bir diş bakım serisi. Hepimiz bembeyaz dişlere sahip olmak isteriz. Ancak diş beyazlatma teknikleri diş minesini zayıflatabiliyor. Özellikle diş hekimi arkadaşım Hülyacığım, piyasada satılan beyazlatıcıların çok zararlı olabileceğini sık sık başımıza vurarak bize hatırlatır :) .

Bu diş macunlarının özelliği şu: Patentli nano teknoloji: nanoxyd® (nano partiküller şeklindeki kalsiyum peroksit) sayesinde , en ufak boşluklara ulaşarak ideal beyazlığı sağlıyor. Kalsiyum peroksit dişe tutunarak daha yoğun bir etki sağlarken, içeriğindeki Papaya ve ananas enzimleri diş plağını temizliyor, böylece nanoxyd® daha etkili oluyor. Florür bileşimleri dişleri çürümelere karşı koruyor. Q10 koenzimi diş eti iltihabını önlüyor. Vitamin E'de yine dişetlerini koruyor ve canlandırıyor. Ağız kokusunu önlüyor. E zavallıcık daha ne yapsın istiyorsunuz :)

Ben oldukça hassas içerikli bir kişiliğe sahip olduğumdan (cildim, gözlerim, saçlarım hatta ruhum:) dişlerim içinde hassas dişler için olan Beyaz rengini istemiştim. Tadı hafif acımsı, günde 3 kere 2 dk fırçalıyorsunuz , ancak yatarken dişlerinizi fırçaladığınızda tekrar çalkalamadan bırakıyorsunuz. 3- 4 haftalık düzenli kullanımla etkisinin görüleceğini yazmışlar, bakalım deneyip göreceğiz.
Aslıcım tekrar teşekkür ettim canımcım :)

10 yorum:

  1. valla cnm gerçekten bi bu eksik kalmıştı...bol bol gülümse ki para boşa gitmesin:)

    YanıtlaSil
  2. denedikten sonra yorumlarınızı paylaşırsanız ben de hemen almak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Semacım pek sevmem gülmeyi biliyosun :)))
    Asmabahçe, yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum, dişlerimde aşınma veya hassasiyet hissetmedim, şimdilik gayet memnunum. Rengini ne kadar etkiliyecek 1 ayda falan belli olur sanırım, tekrar paylaşırım.

    YanıtlaSil
  4. sonuçlarını ben de merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Memnun kaldınız mı?

    YanıtlaSil
  6. ürünle ilgili yorumlarını paylaşabilir misiniz? memnun kaldıysanız bende almayı düşünüyorum da

    YanıtlaSil
  7. ben çok memnun kaldım, düzenli kullanımda gerçekten farkediyor..Sigara falan da kullanmadığım için çabuk sonuç almış olabilirim..Ancak mesela antibiyotik kullanımı gibi nedenlerle oluşan renk bozukluklarını fazla düzeltmiyor.

    YanıtlaSil
  8. Ηellο mу loved onе! I ωаnt tо saу that this article іs awеsome, nісе written and comе
    with apprοximately all ѕignificant infos.
    Ӏ'd like to see more posts like this .

    Look at my page :: skin lightening surgery

    YanıtlaSil
  9. Selamlar ben de kullanıyorum nanowhite olani kullanmaya basladim gerçekten super:)

    YanıtlaSil