LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

10 Mart 2010

Yaratıcı Blogger Ödülü !!!!


Sevgili SHEWOLF ve ChunLi Beauty Spot beni Yaratıcı Blogger Ödülü'ne layık görmüş. Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam, İkisini de henüz tanımadığım halde çok seviyorum.
Yaşadıklarınızı ve duygularınızı belki de hiç göremeyeceğiniz insanlarla paylaşmak, üstüne bir de onların beğenisini kazanmak müthiş bir duygu.

Benim 7 favori yaratıcı bloguma gelince (aslında daha çok var ama seçim yapmam gerekiyor)


Gelelim benim hakkımda 7 ilginç şey'e ... ben başlıbaşına ilginç bir tipim aslında :)))

1. Genel olarak hayvanları çok severim. Kedi delisiyim. Böceklerden ödüm patlar. Bi de nedense maymunları sevemiyorum:)

2. Benim için Türk kahvesi + fındıklı çikolata + dostlarımla sohbet herşeye değer.
3. İçimden geçeni pat diye söyleyiveriyorum. Söyleyemezsem zaten yüzüme yansıyor düşüncelerim, karşımdaki bir şekilde anlıyor. En iyisi dürüstçe söylemek diye düşünüyorum.

4. Bir insanı ya seviyorum yada sevmiyorum, ortası yok. İdare etmeyi pek bilmiyorum. Çok arkadaşım olacağına az dostum olsun diyenlerdenim. Elimden geldiğince sabırlı ve anlayışlı olmaya çalışıyorum sevdiklerime. Ancak o sabır bir yerde taşarsa asla eskisi gibi olamıyorum maalesef.

5. Beceriksiz, güçsüz, kendini geliştiremeyen, geri kafalı insanlara gıcık oluyorum.

6. Üstte yazdıklarımdan dolayı katı ve duygusuz gibi görünüyorum ama bu da benim güvenlik kalkanım. Aslında çok duygusalım. Sokakta gördüğüm alakasız biriyle ilgili anında bir hikaye yazıp sabaha kadar böğürebilirim.

7. Meraklıyım. Gördüğüm duyduğum öğrendiğim birşeyi mutlaka yapmalıyım, okumalıyım, gidip görmeliyim, vs. Bu yüzden çokbilmiş bir halim var maalesef :))

Beni izlediğiniz için hepinize çok teşekkür ediyorum, sevgiyle kalın...

5 yorum:

  1. Arkadaşım selamlar,beni de favori blogların arasına ekleyip yaratıcı blogger ödülüne layık gördüğün için çok teşekkür ederim.Beni çok onore ettin,birazda içten içe kendimle gurur mu duydum ne :)
    Bu arada hemşeriymişiz ( Ankara ) Bir de aynı semtte oturuyoruz (ben de Çankaya dayım )
    Tekrar teşekkür ediyorum,ödülümü aldım gidiyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nurşen, leziz tariflerini zevkle okuyorum, aynı yerde bulunmamız ne güzel bir tesadüf, Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler Nilgün:)
    1 hafta içinde 2. kez bu ödüle layık bulunmuşum.çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  4. bebişim çok tşk ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. süpersin nilgün arkadaşlarıda tebrik ediyorum ödüllerinden dolayı:))

    YanıtlaSil