LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

25 Mart 2013

Haftasonu Clinique Cilt Bakım Günleri'nde harika vakit geçirdik!!!


 


Clinique geçtiğimiz haftasonu Ankara Kızılay YKM'de Cilt Bakım Günleri düzenledi.


Clinique ekibi de tam kadro Ankara'daydı. Hem onlarla tanışmak, hem de yeni ürünlere indirimli sahip olabilmek için Cumartesi günü YKM Kızılay'daydım.

Güzel bir sürprizle Ojemrujumrimelim bloğunun güzeller güzeli sahibesiyle de tanışma fırsatı buldum. (etkinlik resimlerini de kendisinden aldım ayrıca teşekkür ediyorum :)

Clinique'e koşulsuz bağlanmamı sağlayan Sevgili Alev, bizi tüm ekiple tanıştırdı.

Hepsi birbirinden tatlı uzmanlar, Ankaralıların yoğun ilgisine  ve kalabalığa rağmen bize vakit ayırdılar. Tek tek ürünleri anlattılar, sorularımızı dinleyip büyük sabırla cevap verdiler. 
Yakında bizlere çok güzel sürprizleri olacağı müjdesini de alıp kendileriyle vedalaştık.

Bu güzel gün için Sevgili Alev'e ve tüm Clinique ekibine teşekkür ediyorum, 
en kısa sürede kendilerini yeniden görmek istiyoruz :)




Clinique ürünlerini ücretsiz kargo ve deneme boy ürün hediyeleriyle online satın almak için buraya  lütfen 













2 yorum: