LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

8 Mart 2013

Havyar ve Kadife Tırnaklar geçen yılda kaldı..Şimdi Colourfoil Zamanı!!



Geçen sene başında piyasaya çıkardığı  havyar ve kadife ojelerin  mucidi Ciate   (hoş bize daha yeni ulaştı o ayrı :)  yepyeni bir manikürle yine kalbimi derinden yaraladı: Colourfoil Manicure!!! 



Ojeyi sürdükten sonra üstüne varak baskı gibi bir teknikle  yapıştırılan renkli folyolar bu şahane görüntüyü veriyor.



Kendi sitesinde 18 pounda satılan kitlerde astar oje, folyoyu yapıştırmak için yapıştırıcı ve rengarenk folyolar bulunuyor. 
Eminim yaratıcı zihinler bunlara daha ucuza sahip olmamızın bir yolunu bulurlar:))




4 yorum:

  1. hayvar ve kadifeden daha çok beğendim ben bunu :) ne kadar güzel duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğendim, bir an önce denemek istiyorum :)

      Sil
  2. merhaba, tırnak folyosu çok hoş çok seviyorum ben, kısa bir süre önce bloğumda yapımını göstermiştim:)

    beklerim:) çok da sevinirim hatta:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil