LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

20 Mart 2013

npw Canlandırıcı Göz Pedleri


Gratis indirimlerinden birinde npw markalı bu  maskeler 1.75 TL'ye düşmüştü. Ambalajları al beni al beni diye bağırıyordu ve içeriklerine bakmadan bütün çeşitlerinden aldım. Baştan söyleyeyim maalesef parabenler mevcut :(




Bu maske üzüm ve ginseng'li canlandırıcı göz pedlerinden oluşuyor. Paketi kullanmadan önce 10 dakika kadar buzdolabında bekletiyorsunuz. Paketi açıp pedlerin jelli bölümlerini gözaltlarınıza yerleştiriyorsunuz. 15 dk. bekledikten sonra fazla jeli  mendille silip yüzünüzü duruluyorsunuz.






Bu tarz ürünleri bir kere kullanmakla sonuca varmak çok doğru değil belki. Ancak ben 3 gün arayla 3 paket maske kullandım. Buzdolabında bekletmenin verdiği serinlik hissinden başka bir sonuç göremedim. Üstelik içinde parabenler de mevcut. 1,75 TL'lik  fiyat önemsiz gibi görünebilir ancak onun yerine  patates dilimlerini, salatalık dilimlerini, yediğiniz kivinin kabuğunu gözaltlarınıza yerleştirin inanın daha çok fayda göreceksiniz. Diğer serileri denemedim,ancak bu göz pedlerini tekrar almayı düşünmüyorum....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder