LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

14 Mayıs 2010

Ayakkabılarım !

Ne zamandır ayakkabı koymamışım yeni farkettim .. açığımı böyle acaip bir modelle kapatayım dedim :)))
Leopar takıntısı konusunda SheWolf'cuğuma ciddi bir rakibim.. Bunları da sırf bu yüzden almıştım. Bu yetmezmiş gibi bir de topuklarına mavi taşlar koymuşlar :)))
Olsun pişman değilim, yüksek olmalarına rağmen çok rahatlar ayrıca...
Tabii yine Victorias Secret'tan..Sanırım 14 $ civarındaydı...Aynısını Adriana Lima'nın ayağında görmüştüm..Benim neyim eksik deyip (!!!!!!) ısmarladım işte...


11 yorum:

  1. çok güzeller kesinlikle... güle güle giy canım..

    YanıtlaSil
  2. ayyy süpermiş bunlar nilgün... kaç numara giyon bacım gelom hemen :)
    adriana limada kimmiş yaaaa haytttttt :)

    YanıtlaSil
  3. rakip kısmını okumamışım :) kız anam evden atıcak beni yakındaa :) sana gelirim o zaman rakipler bi yerde olur :)

    YanıtlaSil
  4. Zeynep'cim tşkleer :)
    SheWolf'um gel bitanem ne zaman istersen..36 giyiyorum ama buluruz bi orta yol :))))

    YanıtlaSil
  5. bende bendeeeeeeeee benide alın bende geliyorum :D yalnız benim ayaklar gocemen :D 39 40 filan :D
    cok begendim tatlım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Chunliciim, sensiz olmaz :))

    YanıtlaSil
  7. Bloğumda ödülün var:)Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ben neden VS'ten ayakkabi alamadigimi hatirladim, benim ayak numaram cok ortalama, hemen bitiyorlar, o yuzden indirimde hic bulamiyorum.

    YanıtlaSil
  9. valla güzel seçim :)güle güle giy şekerim :)

    YanıtlaSil
  10. harikaymış gerçekten güle güle g.y cnm:)

    YanıtlaSil
  11. Öykücüm, benim 36 veya 36,5 olduğundan benim numaralardan çok kalıyo, şanslıyım galiba :))
    Hülya'Cım, Atelier-mia'cım, çok tşk. ederim :)

    YanıtlaSil