LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

25 Mayıs 2010

AYYILDIZ 2010



Artık tüm dünyaca tanınan Ayyıldız, 2010 Yaz kataloğu çekimlerini süpermodel Kim Cloutier ile gerçekleştirmiş. Bu çekimlerden sonra güzel model Victoria's Secret tarafından meleklerin kadrosuna dahil edilmiş. Ayyıldız'ın online alışveriş sitesinden de alışveriş yapabilirsiniz. Bazı ürünlerinde %70 e varan indirimler var. Ben pekçok defa alışveriş yaptım. Gayet hızlı ve sorunsuz gönderimleri var.







Ayrıca artık süper starların tercih ettiği dövme desenleriyle ünlü Ed Hardy şort ve bikiniler sadece ama sadece Ayyıldız mağazalarında satışa sunulmuş. Sınırlı sayıda Türkiye'ye getirilen müthiş dövme desenli bikiniler Madonna, Britney Spears, Mariah Carey ve Alicia Keys gibi Hollywood yıldızlarının (ve de bendenizin:) tercihi... Ressam ve dövme ustası Don Ed Hardy'nin erkek board şortları da Christian Audigier ile David Bekcham ve Brad Pitt gibi ünlülerin tercihi arasında...

2 yorum:

  1. birincisi, tarkanın sarkısını dinleye dinleye sevdim :)

    ikincisi bu sene bikini almam diyorum bakalım nekadar tutarım sözümü. ayyıldızdan indirimdeyken aldım hala cok iyi durumdalar

    YanıtlaSil
  2. yesss biliyodum seveceğini :)))ben seviyorum ya herkes sevecek :))) Ayyıldız gayet kaliteli ve dayanıklı bence de..iki yıldır giydiğim bikinilerim var hala formdalar..

    YanıtlaSil