LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

7 Mayıs 2010

Clinique Even Better Clinical Dark Spot: ilk 4 hafta sonuçları!

Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector kremiyle ilgili daha önce burada yazmıştım.
Güneş lekelerim için imdat çağrıma Clinique Halkla İlişkiler Md.Tuba Hnm hemen cevap vermiş ve denemem için üründen göndermişti.
Bu konuyla ilgili çok fazla soru maili aldım. Tek tek hepsine cevap verdim ancak en iyisi gözle görmek tabii ki. Ben de ilk 4 haftalık kullanımdan sonra lekelerimde ve cildimde ne gibi bir değişiklik oldu paylaşmak istedim.
Şimdi bu benim uykudan kalkmış, yüzümü yıkamış ve hiç birşey sürmemiş halim(kirpiklerim yok demiştim di mi :) Sol taraftaki foto kremin geldiğinden bir sonraki günün sabahı çekildi. Sağdaki tam 4 hafta sonra dün sabah çekildi. Yüzümün sol tarafı daha lekeli olduğundan bu tarafı fotoğrafladım. Kaşıma falan takılmayın zaten bu çirkin resmimi bir daha asla göremeyeceksiniz ona göre :)
Fark ne kadar belli oluyor değil mi? Benlerim dışında kalan lekeler resmen yok oluyor, ayrıca cildimin yapısıda çok farklı. İnanın fotoğrafta görene kadar ben bile bu derece farketmemiştim. Üstelik ürünün etkisi 4 haftadan sonra hissedilmeye başlanır deniliyor, yani bu daha başlangıç.
Nasıl kullandığıma gelince, ki en çok sorulan soru buydu, bu ürünü günde iki kez sabah-akşam kullanmak gerekiyor. Ben de sabah yüzümü yıkadıktan sonra direkt bu kremi bütün yüzüme uyguladım. Şişesi pompalı olduğundan tek basımlık krem tüm yüzüme yetti (gündüz ayrıca nemlendirici kreme ihtiyaç duymadım) Üzerine mutlaka güneş koruma faktörlü bir ürün kullanmak gerekiyor (güneş kremi, pudra, fondöten,vs) Ben yine Clinique'in 45 koruma faktörlü yüz için olan güneş kremini tüm yüzüme sürdüm (bu kremi zaten yaz-kış kullanıyorum). Sonra günlük makyajımı yaptım. Akşamları da makyajımı temizledikten sonra yüzümü yıkayıp gece kremimi sürdüm. Bir 5-10 dk. bekledikten sonra yine Clinique Even Better Clinical Dark Spot kremimden tüm yüzüme sürüp yattım. İşte bu kadar...
Bu ürün ne kadar gidiyor diye soranlara şimdilik birşey söyleyemiyorum, çünkü şeffaf olmadığından şişeden anlayamıyorum. Ancak belli aralıklarla sonuçları yazmaya devam edeceğim, bunu da yazarım.
Bu tarz ürünlerde ilk kullanımda mucize beklememek lazım. Sabırlı olmak ve düzenli olarak önerilen şekilde ürünü kullanmak gerek. Clinique'in bazı ürünleriyle ilgili şikayetçi olanlar da var, cilt yapısına bağlı olarak memnun olmayanlar tabii ki olabilir. Ancak hem bakım, hem makyaj, hemde vücut bakımı ürünlerini yıllardır kullanıyorum. Benim şimdilik hiçbir şikayetim yok. Sorularınız olursa severek cevaplamaya çalışırım :)


31 yorum:

  1. fark var ..bella ragazza!!!!

    YanıtlaSil
  2. cok farketmiş nilgün hakikaten.
    Benimde kirpiklerim kısadır:))

    YanıtlaSil
  3. Bu kremin methini ben de çok duydum. Bence tek olumsuz yanı İstanbul Duty Free de € 45.00 (TL 90) liraya satılırken, piyasada TL 150 liraya satılıp kazıklanılmamız. Çilek'te TL 107.00. Oradan alın.

    YanıtlaSil
  4. fark var ever benim de sırtımda var yaaa almalıyım aslında işe yarıyor demekki hakikatten

    YanıtlaSil
  5. benimde güneşten dolayı oluşan lekelerim var acaba etkili olurmu ondada

    YanıtlaSil
  6. Nilgüncüm çok sevindim adına. Müthiş bir fark var. Bende de çok olmasa bile 3-4 tane sivilce lekesi var. Acaba bu ürün sivilce lekelerine de iyi gelir mi?

    YanıtlaSil
  7. Grazia Giovanni :))))
    Sevgili Moda(e)rator, şimdi kirpiklerimi uzatma derdindeyim :))
    Adsız, çok haklısın ben mümkün olduğunca yurtdışından almaya çalışıyorum.
    Sevgili Cicikan, sırtımda olsa hiç takmayacağım ama yüzde sinir bozucu oluyor :)
    Sevgili Gulinozz, benimkiler de güneş lekesi, uzun süreli kullanımla çok daha iyi sonuç vereceğini düşünüyorum..
    Lucy'ciğim, bazı kullananlar yara izlerine bile iyi geldiğini söylüyorlar ama denemediğim için bilemiyorum.İstersen öğrenirim firmadan:)

    YanıtlaSil
  8. bende annem için deneme boyunu istiyorum, orjinal boy alırsam ve işe yaramazsa söylenip duracak, kremlere verilen paralara çok üzülüyor. denemek için nereden temin edebilirim, kozmetik standlarındaki görevlilerin %90'ı tester vermeyen türden. sen baya şanslısın, ürün yollanmış ne güzel ;)

    http://trendsandshopping.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Trendsandshopping, çok haklısın. Tester alabilmek neredeyse imkansız, ama bu tarz ürünlerden sonuç alabilmek için belli süre düzenli kullanmak ve sabırlı olmak gerekiyor.Testerlar zaten yetmez ki..

    YanıtlaSil
  10. ah nilgüncüm ne güzel bir ürünmüş bu...bana da tester yollasalar ya...kime yazabilirim bu konuda..ben de sonra senin gibi yayınlayayım blogta:)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    Canım leke giderici kremin ilgimi çekti. Kullanmak istiyorum ama bi endişem var. Benim cildimin bazı bölgelerinde vitiligo var. Kremi kullandığımda bi zararı olur mu biliyor musun?

    YanıtlaSil
  12. FarmasiKozmetik, canım bununla ilgili bilgim yok ancak mail adresini bildirebilirsen sana yetkili birini mail adresini yollarım. Eminim hemen cevap vereceklerdir.

    YanıtlaSil
  13. bende güneş kaynaklı değil de sivilcelerin doğal evrimlerine fazla müdahaleden:) oluşan lekeler var. Yani muhtacım bööyle bir ürüne ama emin olamadığım birşey var. Sağ fotoda kaş-kirpikleriniz bile daha flu görünüyor. Siz de -fotoyu görünce farkı bu kadar hissettim- deyince acaba hepimizi foto mu yanıltıyor diye düşündüm :=)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Özge, hiçbir kremden mucize beklememek lazım..bendeki etkileri bu şekilde gerçekleşti...memnun olan pekçok blogger var, farklı blogları da araştırmanı öneririm..fotograflara gelince 1 ay arayla çekildiği için birbirinin aynısı olamaz zaten (ışık,vs etkisi yüzünden) , sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Nilgüncüm, ben de güneş kremi üzerine makyaj yapamayanlardanım.. sanki yağlı bir tabaka üzerine fondt. falan sürünce parıl parıl parlıyorum gibi geliyor.. sen nasıl üzerine makyaj yapıyorsun aydınlatabilir misin :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Eda'cım güneş kremi üstüne direkt makyaj yapamıyorum bende...sürdükten sonra biraz bekliyorum cildim emiyor..Kış ise hafif bir pudra üstüne allık sürüyorum.. yazın zaten cildime birşey sürmüyorum..baz, fondotön gibi malzemeleri yanlızca özel bir makyajda veya gece çıkarken kullanıyorum...

    YanıtlaSil
  17. sağol tatlım çok teşekkürler cevabın için :)

    YanıtlaSil
  18. Ürünü uzun süreli kullanımında son durum ne oldu acaba ? İlk 4 hafta iyiymişte devamını da öğrenseydik ? :) Bu aralar almayı düşünüyorum, ama lekelerin rengini açıp görünümünü azaltması yerine tamamen yok etmesini istiyorum, bunu yaptı diyebilir misiniz ? yoksa sadece ilk 4 haftadaki gibi mi kaldı ?

    YanıtlaSil
  19. öznurcum,ben iki kutu kullanabildim, tavsiye edilen 3 kutu kullanmaktı. lekeler bayagı hafifledi ama tamamen yok olmadı.Ancak dermatoloğumda tamamen yok olması mümkün değil demişti.

    YanıtlaSil
  20. Ben de bu ürünü almayı planlıyorum o yüzden bir de internetten inceleyeyim dedim, bu resminizi gördüm. ikinci resimle birinci resim arasında farklılık var, ama umarım ikinci resimde oynama yoktur. eğer yoksa heralde kırışıklıkları açmak gibi bir fonksiyonu da var bu kremin, çünkü birinci resimde gözler etrafında ve üstünde var olan kırışıklıklar ikinci resimde gitmiş.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba sevgili Nurkut, hiçbir resimde tabiiki oynama yok, zaten cildimin yapısında düzelme olduğunu belirtmiştim. Çünkü içeriğindeki özlerden bazıları antiaging.Ancak gözkapaklarımda ve çevresinde normalde fazla kırışıklık yok zaten, belki ilk resimde biraz kısmışım gözlerimi.Bir de normalde gözkremi pek kullanmam, bunu düzenli olarak sürünce haliyle nemlendi cildim :)Ancak şunu da söylemeliyim bu kadar uğraşmadan sonra, koruyucusuz güneşe bir kez bile çıksanız o lekeler yeniden oluşuyor. Yani çoook dikkatli olmak gerekiyor...

    YanıtlaSil
  22. ben de bu ürünü kullanmaya başladım 3 gün önce. gündüzleri üzerine even better spf 20 nemlendiriciyi sürüyorum. fiyatı oldukça yüksek bir ürün ikinci kutuyu alır mıyım bilmiyorum. bir şişe nekadar yetti. bir de tüm yüzüm için tek pompa yeter mi sizce daha yoğun sürsem daha mı faydalı olur?

    YanıtlaSil
  23. benim tüm yüzüme tek pompa yetmişti.Ancak tek kutu yeterli gelir mi bilemiyorum, lekelerinin durumuna bağlı sanırım.Ben 2 kutu kullandım. Oldukça hafifletti.Bir de sürekli yüksek faktörlü kremlerle korumak lazım cildi, yoksa yeniden leke oluşuyor.

    YanıtlaSil
  24. bi arkadaşım cilt rengimin homojen olmadıgını söylemşti o yüzden kullanıyorum yani çok şikayet ettiğim lekelerim yok aslında, olanlar da ufak tefek o yüzden bir şişe yeter diye düşündüm. ama üzerine even better spf 20 nemlendirici yeter mi onu bilemiyorum, siz ne dersiniz? bir de en ufak bir ihmalde lekeler yeniden ortaya çıkar demişsiniz eğer daha sonra lekeler daha belirgin filan olucaksa hiç kullanmayayım daha iyi?

    YanıtlaSil
  25. hayır, ben genel olarak korumasız güneşe çıkılırsa lekeler tekrarlar demek istemiştim, sizi yanlış yönlendirmeyeyim.Zaten belirli lekeleriniz yokmuş, 20 faktör yeterlidir sanırım ama cilt tipinizi bilmiyorum, bir uzman yardımcı olabilir. Benim cilldim çok açık renk olduğundan kışın 30 yazın 40 faktör kullanıyorum mesela.Hangi şehirdesiniz?Örneğin Ankara'da Kızılay YKM'de Clinique standında size çok yardımcı olacak uzmanlar var.Sizi görerek daha net yardımcı olurlar eminim.

    YanıtlaSil
  26. teşekkür ederim :) bulunduğum şehirde tekin acar/sevil/ykm de uzmanlar var ama tavırları tarzları öyle itici ki birşey almıycaksak yanlarına yaklaşılmıyo. ben ürünü tekin acardan aldım ama pek yardımcı olmadılar. almayı düşünenler için söyleyim tekin acarda şu an set halinde 159 lira. yardımlarnız için tekrar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  27. rica ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu..söylediğine aynen katılıyorum ben de aynı mağazalardan alışveriş yapmamayı tercih ediyorum. Birçoğu sattığı ürünün ne işe yaradığını bile bilmiyor.Elbette işini iyi yapanları ayrı tutuyorum. Örneğin Ankara-Panora Boyner'deki Clinique uzmanları çok ilgili ve yardımcılar. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  28. Benim gunes lekerim yok ama sadece sivilce lekelerim vardi bir buçuk ay once fransa'dan aldim ve gerçekten çok iyi sonuç aldim çene bolgemde hala azcik lekeler var ama zamanla oda geçicek bence ve dogum kontrol hapi kullaniyorum sivilce lekeleri için bire bir bence. Ne kadar ulkemizde bunu kullanmakta tereddut eden kisiler olsa bile çekinen insanlar ayip falan diye... çok saçma bence.

    YanıtlaSil
  29. Öylemi peki bu nedir !!! yabancı siteden alınmış bu fotoğrafhttp://www.cliniquedarkspotcorrector.info/clinique-even-better-clinical-dark-spot-corrector-reviews/

    YanıtlaSil
  30. Bilgi verdğin için teşekkür ederim. Maalesef fotoğraflarım çalınmış..Hemde yabancı bir site tarafından..sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim..Site sahibine yazdım ancak başka ne yapabilirim bilen varsa yardımcı olsun lütfen??? (Neyse ki fotograf kendi yüzümün fotoğrafı kanıta ihtiyacım yok yani :))

    YanıtlaSil
  31. İki kutu kullandım hiç bir degisiklik olmadı... Güneş lekelerim olduğu gibi duruyor ve param bosa gitti! Kimseye kullanmasını tavsiye etmiyorum:((((( paranizi çarçur etmeyin bence:(

    YanıtlaSil