LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

3 Mayıs 2010

Bitenlerin ardından :)



Bu ay fazla tüketim yapamadım ama bitenlerle ilgili yorum yapabilirim :)


1. BIOXCIN Şampuan ve serumlarından bu yazımda bahsetmiştim. Saç dökülmesini önleyici bu seriden çok memnun kaldım. Yazımda da bahsettiğim, mevsim değişikliğinden kaynaklanan saç dökülmelerimi neredeyse tamamen engelledi. Kesinlikle tavsiye edebilirim.

2. BIOTHERM Line Peel Gündüz Nemlendiricisi, ilk kez kullandığım bir kremdi. İçeriğinde termal su bulunuyormuş. İnce çizgilere karşı etkili, cildi yenileyen ve canlandıran bir ürün olduğu söylenmişti. Kremle ilgili hiçbir sorun yaşamadım, gayet güzel bir nemlendirici tekrar alabilirim.

3- Issey Miyake Summer Edition parfümümden bu yazımda bahsetmiştim. Çiçek kokusu ağırlıklı, oldukça hafif. Hazır yaz geliyor, rahatlıkla kullanabilirsiniz.


4- NIVEA'nın Happy Time vücut kremini çok seviyorum, her indirimde depolarım.Sürekli kullandığım bir ürün. Portakal çiçeğikokusu insanın içini ferahlatıyor, içeriğindeki bambu özleri cildinizi yumuşacık yapıyor.

5- FA'nın deo'larından da çok memnunum. Pudralı ürünler giysilerimi mahvettiği için bunu tercih ediyorum.

6-İşte ASLA tavsiye etmeyeceğim bir ürün:L'oreal Gloss Color Şampuan!Boyalı saçların rengini koruyan bir şampuan güya.Ben Açık sarı saçlar için olanını aldım. İlk 3-4 kullanımda sorun çıkmadı. Ancak sonradan resmen saçımın rengini turunculaştırmaya başladı.

7- Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün daha : YSL Instant Pur Hydrating Beauty Toner . Tonik ama su gibi toniklerden değil, nemlendirici özelliği olduğundan süt gibi hafif kıvamlı. Alkolsüz ve hassas ciltlere uygun. Nemlendiriciye gerek bile kalmıyor, cildinizi yumuşacık yapıyor. Bendeki setlerden çıkan 50 ml.'lik seyahat boyuydu. Tam boyunu bulursam kesin alırım.

8- Lancome Galatee Clarte makyaj temizleme sütü. Ben süt tarzı makyaj temizleyicileri daha çok kullanıyorum bu da çok severek kullandığım ve yenisini alacağım bir ürün. Çilekte var buradan inceleyebilirsiniz.

9- Resmin kenarında kalmış Golden Rose metalik renkli eyeliner'larım. Bunları renklerine bayılıp almıştım. Fiyatları çok uygundu. Kullandığım sürece allerji, akma vs gibi bir sıkıntı yaratmadı. Ancak ben bir iki kere kullanıp unuttuğum için kuruyup gittiler maalesef. Uygun fiyatlı ürün arayanlar alabilirler.












6 yorum:

  1. bioxcini eşim kullanıyor o da cok memnun nilgün

    YanıtlaSil
  2. bioxcin kullanırken iyi ama bitirdikten sonra maalesef dökülmeler eskisi gibi devam ediyor

    YanıtlaSil
  3. Bioxcin'i kendi şampuanımla dönüşümlü kullanıyorum artık..şimdilik çok memnunum..mevsim dönemlerinde yine tekrarlayabilir tabii...

    YanıtlaSil
  4. Bitane de benden olsun..La Roche Posay Hydraphase XL nemlendirici..Gayet başarılı 24 saat etkili =)

    Bloğun bagımlılık yapıyo haberin olsun..Mutlu bloglar ;)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Dark, çok tşk. ederim güzel sözlerin için...
    LaRoche Posay ürünlerini herkes beğeniyor, senin nemlendiriciyi deneyeceğim ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
  6. önümüz yaz bencede dene.. ihtiyacın olcak.şikayetin olmaz kesinlikle :)

    YanıtlaSil