LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

5 Nisan 2013

AVON'dan yeni Mat Rujlar!


Avon Ultra Color Rich rujlara 5 yeni mat renk eklemiş. 
Bunlardan benim seçtiğim Matte Crimson rengi!



Serideki en koyu renk bu. Mavi alt tonlu bir bordo. Sürümü yumuşak. 
Ancak tüm mat rujlar gibi dudaktaki tüm hataları belli ediyor. Öncesinde dudaklara bakım yapmak gerekir. Kalemle dudağı doldurup üstüne ruju sürerseniz tam koyu bordo rengini veriyor. Oldukça kalıcı.




Anneler Günü kataloğunda indirimle 8 TL'ye satılacak( normal satış fiyatı 20,50 TL) benden söylemesi :)

4 yorum:

  1. Ben de kayısı ve pembe tonlusunuuu sipariş ettim merakla bekliyorum sen de gule gule kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk. ederim...kayısı tonluyu çok merak ediyorum ben de.paylaşımını sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil
  2. ben de sipariş vermek istiyorum ama beyaz tenliyim, çok koyu kalır mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beyazım.. Gündüz kullanım için biraz iddialı ama gece süper duruyor:)

      Sil