LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

22 Nisan 2015

19 Nisan Fidan Başaran ile Blogger Etkinliği






Geçtiğimiz Pazar günü İstanbul'da Fidan Başaran Hnm'ın düzenlediği blogger etkinliğindeydim. Kardeşi Filiz Hnm. ile birlikte, keyifli bir gün geçirebilmemiz için çok emek harcamışlar. 
Genel olarak yemek ve hobi bloggerları/instabloggerların katıldığı  oldukça kalabalık ve hareketli bir etkinlik oldu. 




Bu etkinliğin en önemli amacı patili dostlarımız için gelir sağlamaktı. Bu sayede  güzel bir işe ufak da olsa katkıda bulunduk, hem  yeni arkadaşlarla tanıştık, hem de Fidan Hnm.'ın Arnavutköy'deki  bu güzel manzaralı evinde eğlenceli bir gün geçirdik.

Bildiğiniz gibi etkinlikler artık genellikle sponsorsuz olmuyor. Fidan hnm tam 78 firmayı biraraya getirmeyi başarmış.  Bir kısmı bizzat gelerek tanıtım yaptı, bir kısmı da ürün göndermiş.  
Sayı bu kadar çok olunca bu yazı da bol fotoğraf içerdi haliyle :) Sizi şimdilik bol resim ve minik resimaltı yazılarıyla başbaşa bırakıyorum :)


Etkinliğimiz Fidan Hnm'ın Arnavutköy'deki bu şahane manzaralı evinde yapıldı. Hava yağmurlu olsa da İstanbul'un güzelliği eşsiz.




Yaka kartlarımız günün anlam ve önemine uygun hazırlanmış :)









Masamız rengarenk hazırlanmış, açık büfede sponsorlarımızdan gelen ve Fidan Hnm'ın hazırladığı  leziz yemekler  ve sıcak bir ortam olunca keyifli sohbet kaçınılmazdı. 


Fidan Hnm ve Filiz Hnm.ın el emeği birbirinden güzel ürünleri, geliri patili dostlarımıza bağışlanmak üzere satıldı. Hepsi birbirinden güzel elişleri arasından ben makyaj fırçalarımı koymak için bu güzel kupayı seçtim


Tanıtım yapmaya gelen firmalardan biri de Tatlımeyve idi. Bize ürünlerinden tepsiler dolusu getirmişler. Hepsi birbirinden lezizdi.


Etkinlik pastasız olmazdı. Bir Dilim Lezzet öyle güzel bir pasta hazırlamış ki kesmeye kıyamadık ama sonuçta tadına baktık :)



Bazı hediyelerimiz için çekiliş yapıldı. Lagania Gümüş herkese birbirinden güzel takılar göndermiş. Benim şansıma bu harika set çıktı.


 
Takı demişken Bukika'nın gönderdiği bu harika kolyeyi  atlamayalım. Tasarımına bayıldım.



                                                    

Fidan Hnm. herkesin hediyelerini tek tek elleriyle dağıttı, bizi bol paketle uğurladı. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Hediyelerimizi tek kareye sığdırmak mümkün olmadı. Şimdilik toplu resimlerini yayınlıyorum, kullandıkça detaylı olarak yazılarımı yayınlayacağım. 















Bazı ürünlerimizde çekilişle sahiplerini buldu.






SPONSOR FİRMALARIMIZ


3-Mavice Hediyelik Eşya Ayvalık -https://www.facebook.com/Mavice?fref=ts
12-Acme Color Bitki Özlü Saç Boyası- https://www.facebook.com/AcmeColor?fref=ts
yaka kartlarımız
beyaz 2li kalp kurabiyeler
19-Niko Delights Butik Pasta Tasarımları -https://www.facebook.com/nikodelights?fref=ts
ayakkabı kurabiyeler
üzeri güllü kurabiyeler
24-DrPaste Faruk Sanisoğlu -https://www.facebook.com/drpaste.paste
34-Tanaçan Kozmetik Fan Sayfası -https://www.facebook.com/TanacanKozmetik
48-Rega Boşnak Börekçisi - https://www.facebook.com/regaborekevi?fref=ts

16 yorum:

  1. Gerçekten de harika bir etkinlikmiş Nilgüncüm, en önemlisi de etkinliğin amacı süper..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle Sibel'cim..Zaten İstanbul'da özellikle Beşiktaş Belediyesi öyle güzel şeyler yapmışki sokak hayvanları için takdir ettim..

      Sil
  2. maşallah ne bol hediyeli bir etkinlikmiş:)

    YanıtlaSil
  3. Çok katılımlı güzel bir etkinlik olmuş..

    YanıtlaSil
  4. güzel bir gün geçirmişsiniz,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Etkinliğiniz in güzel geçmesine sevindim. Ürünlerinizi Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Maşallah İstanbula da gitmişsiniz, hayranım sizin enerjinize. Fidan hanım her etkinliğine sağolsun beni de çağırdı, ama benim çocuklar küçük olduğu için şu an Ankara dışı etkinliklerine katılamıyorum. Belki ileride beraber Gideriz Nilgüncüm:) Sohbet ede ede İstanbul yolculuğu seninle güzel olurdu:) Çok güzel bir gün olduğu PC camından yansıyor:) Ben asıl 9 Mayıs için heyecanlıyım. O güne özel kıyafetimi bile dikiyorum:)E tasarımcı bir blogger olur da kendi kıyafetiyle gitmezse ayıp olur di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel şeyle yazmışsın teşekkür ederim. İnan ben de çok heyecanlıyım , kimbilir ne harika bir tasarımın var, merak ediyorum:)) İstanbul fikri süper, mutlaka düşünelim :)) öpüyorum çok görüşmek üzere :)

      Sil
  7. Samimi , içten ve özveri gerektiren bu çalışmalar için öncelikle ev sahiplerini tebrik ederim. Patili dostlarımız için yapılması ise ayrıca duygulandırıyor insan.tebrik ediyorum hepinizi..fotolarda çok neşeli , cıvıl cıvıl:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, birlik olunca hele kadınlar biraraya gelince yapılmayacak şey yok bence :)sevgiler...

      Sil
  8. güzel etkinlik olmuş..

    YanıtlaSil