LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

6 Nisan 2015

The Body Shop'la Yeşil Çay Seremonisi !


Yine bir etkinlik yazısıyla haftaya başlıyorum :)





Cumartesi günü Ankamall The Body Shop'un  yeni serisi  Fuji Green Tea'nin  tanıtıldığı Yeşil Çay Seremonisi'ne davetliydik. 




The Body Shop ekibinin sıcak karşılamasıyla hemen ürünleri karıştırmaya başladık :)




Fuji Green Tea serisi, Japonya'nın Fuji Dağı'ndan elle toplanarak özel olarak işlenen yeşil çay içeriğine sahip bir vücut bakım serisi. Vücudumuza ihtiyacı olan mükemmel detoks seremonisini sunuyor. Ürünlerin insanı  gevşetip rahatlatan  bir kokusu var.  




Seride arındırıcı sabun, vücut peelingi, body butter, duş jeli, vücut losyonları, fresh kokulu kolonyası  ve ilk kez gördüğüm ve bayıldığım banyo çayı ve demliği var. İçerisinde gerçek yeşil çay yaprakları ve Aloe Vera bulunan çaydan  (yerel adil ticaret ürünü) bir miktar paslanmaz çelikten yapılmış demliğin içine koyarak duşta akan suyun altına asıyorsunuz. Duş yaparken hem vücudunuz hem zihniniz stresten arınıyor. Kokusu gerçekten inanılmaz rahatlatıcı, mutlaka gidip görün. 




Hepimize bu güzel ürünlerle el masajı uygulaması yapıldı. Peeling ardından Body Butter ile dirseklere kadar uygulanan mis kokulu masajın ardından mutlu mesut ürünleri incelemeye devam ettik. 



MUA Polat bey  vlogger Öykü'ye  makyaj uygulaması yaparken bir taraftan da makyaj ürünlerini anlattı.

Derken ortaya o güzel kimono da çıkınca içimizdeki fotoğraf canavarı kendini gösterdi. Bol bol resim çektik :)) Kısacası çok eğlenceli bir etkinlik daha geçirmiş olduk.  Bu resimlerin devamını instagramda #thebodyshopankamall ve #ankaratbsevent  etiketleri altında görebilirsiniz :))








The Body Shop ekibi bununla da kalmadı ve hepimize Fuji Green Tea serisinden Arındırıcı Sabun ve Body Butter'dan oluşan güzel bir paket hediye etti. 






Bu güzel gün ve nazik hediyeleri için The Body Shop'a ve sevgili @nesneslis'e  tekrar teşekkür ediyorum. 





25 yorum:

  1. Çok hızlısın bebek! :)
    Özellikle kolonyayı alacağım sanırım, böylesine taze ve kalıcı bir koku olması aklımı çeldi, bir de unisex bir koku sanki, herkese hitap edebilir gibi. Bir indirim vakti gidip toplayacağım bu seriyi anlaşılan :)
    Öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaah, turboya taktım bugünlerde :) ben de çok sevdim ama duş aparatlarını alacağım. Evde SPA ortamı :))

      Sil
  2. Çok güzel bir tanıtım olmuş. Teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel en sevdiklerimden. Magza larını seviyorum. Her girdiğimde bir şey almasam bile el kremi sürer çıkarım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele o çileklilere ben de dayanamıyorum, sürmeden geçemiyorum .))

      Sil
  4. ay çok keyifli gözüküyor. Orda olmak istedim.

    YanıtlaSil
  5. Instagramdan takip ettim etkinliği ve çok kıskandımmm :) Güzel bir yazı olmuş teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
  6. En sevdiğim kokulardan birisi yeşil çay! Zaten kızlar Ankara'dayken dalgasını geçmişti, alır şimdi bu hepsini bu serinin diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşil çaya diyet zoruyla başladım ama şimdi severek içiyorum..ama kokusu gerçekten çok güzel :)

      Sil
  7. The Bady shop ürünlerini ben de seviyorum.Güle güle kullanın hediyelerinizi.

    YanıtlaSil
  8. AAA ben de oralardaydım. Hatta bir ara içeriye baktım. Ama o zaman bir kalabalık yoktu. Sizinle tanışmaya ramak kalmış desenize:) Neyse inşallah yakın zamanda. Sevgiler. Ankamall i seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah keşke denk gelseydik.. Ama biz oradayken bayağı patırtı kopardık :)) neyse yakında görüşeceğiz inşallah ))

      Sil
  9. Kolonyanın kokusu hala burnumda sanki =) :D

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel görünüyor bu seri. Denemek istiyorum bakalım.

    YanıtlaSil
  11. hiç duymamıştım, gidip yerinde inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel ürünler beğeneceğini umuyorum :)

      Sil