LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

17 Nisan 2015

REVOX At Kuyruğu Şampuanı



REVOX  At Kuyruğu Şampuanı  uzun zamandır merak ettiğim ürünler arasındaydı. Ancak piyasada farklı  at kuyruğu şampuanları var; hatta  pek meşhur isimlerin at kuyruğu şampuanlarını deneyip felaket bir sonuçla karşılaşınca uzak durmaya karar vermiştim. 



GülsenDoğan ile 8 Mart etkinliğinde REVOX firması yetkilileri bizzat gelip ürünlerinin tanıtımı yaptılar. Ben de ürünle ilgili merak ettiğim soruları sorup  içim rahat şekilde şampuanı denemeye karar verdim.


Revox At Kuyruğu Şampuanı özel olarak seçilmiş bitkisel aktiflerle formüle edilmiş bir şampuan. Saç dökülmesini önleyerek saçın uzamasını hızlandırıyor. Aslında  bu şampuan  ilk önce gerçekten atların kullanımı için hazırlanmış. Ancak insan saçı üzerindeki etkileri  tespit edilince  insanlar tarafından kullanımı için yeniden formüle edilmiş. İçeriğinde sarı darıdan adaçayına, ısırgan otundan yeşil çaya, biotinden panthenol'a birçok bitkisel ekstrakt mevcut  (detaylı bilgiyi  kendi sitesinden görebilirsiniz) Ayrıca oksijenle arıtılmış su kullanılmış. 
Anti-alerjik ve her saç tipine uygun. 




Kutusunda şampuanla ilgili  tüm detaylı bilgiler verilmiş. Bitkisel şampuanlardan aşina olduğumuz hafif ve rahatsız etmeyen bir kokusu var. Kolayca köpürüyor. Kullanmaya başlayalı neredeyse 1 ayı geçti. Mevsim değişikliğine bağlı olarak oldukça yoğun olan saç dökülmelerim daha ilk haftada durdu. Minik minik bebek tüyleri bile çıkmaya başladı :)). Saçımın uzama hızı normalde de  fena değildir ancak bu şampuanı kullanmaya başladığımdan beri  hem daha hızlı uzama hem de ciddi bir gürleşme  hissediyorum.  Tüm bitkisel formüllü şampuanlarda olduğu gibi kullandığım ilk hafta saçımda ekstra sertleşme sıkıntısı yaşadım. Ancak kullanmaya devam ettikçe bu durum kalmadı. Saçlarımı şampuan sonrası mutlaka kremleme ihtiyacı hissederim. Bence bu şampuanı tamamlayıcı bir saç kremi de olmalı. Firma yetkilileri yeni ürünlerinin çıkacağı haberini vermişlerdi. Sitelerini incelediğimde serum ve saç maskelerini ve farklı saç problemlerine yönelik ürünleri olduğunu da gördüm. 
Sizin de denediğiniz ürünler varsa yorumlarınızı okumak isterim :)


29 yorum:

  1. Kızım kullanıyor Bu şampuanı çok memnun gerçekten. Sizde Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Sertleşme benim iki aydır çok büyük sıkıntım, maske vs hep uyguluyorum ama şampuanlarken duş sırasında düğüm düğüm olan saçlarım sinirimi bozuyor, bu şampuanı da çok denemek istiyorum, sen sertleşmeye karşı ne kullanıyorsun peki güzellik?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yıkamada mutlaka iyi nem veren bir krem, haftada bir maske mutlaka kullanıyorum. Banyo sonrası da durulanmayan serumlardan. Artık daha da yumuşamazsa pes :))

      Sil
  3. ilginç bir ürün, paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Ben de kullanıyorum daha tam bir fikrim oluşmadı ama sonra yazacağım

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullanın.. ben yeni duydum bu şampuanı... sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  6. İçerik çok iyi. Atlar için önce , insanlar için sonra. O zaman bu şampuanı kullandıktan sonra güzel bir at kuyruğu modeli olur:)))) Bu güzel ve detaylı anlatım için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  7. Ben de kullanacağım ama diğer şampuanlardan sıra gelmedi henüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya maalesef kozmetik delisi olunca böyle bir problemimiz oluyor :))

      Sil
  8. Güle güle kullan canım.Faydalı olmasına çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  9. Eda taşpınar faciasından sonra bunu denemezsem meraktan ölebilirim :p Kullanıcılar gördüğüm kadarıyla çok memnun merakımı arttırdın mutlaka denicem elimdeki şampuanım bitince <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E.Taşpınar faciasını ben de yaşadım, ben severek kullandım bunu umarım sen de beğenirsin :)

      Sil
  10. Başka marka kullanmıştım daha evvel ama memnun kalmamıstım. Bu marka iyi gibi duruyor. Denemek gerek :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beklentilerinizi karşılar , sevgiler :)

      Sil
  11. Merak ettiğim bir üründü, değerli tavsiyeleriniz için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  12. Ankara da Nerede satılıyor komşumuz la alacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ankara'da Gratis'lerde, Pino parfümeride, Beğendik'te var, Bazı eczane ve parfümerilerde de var ama en iyisi kendi internet sayfasında satış noktaları var. Sana yakın yeri bulabilirsin. Öperim,

      Sil
  13. Kullandığım süre içinde gerçekten diplerden saç çıktığına şahit oldum..Seyrek saçlar için kesinlikle çok etkili..Benim saçlarım sert ve kuru olduğu için yumuşatması için ekstra ürün kullanmak zorunda kaldım. Denenmesi gereken bir ürün :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumuşatma kısmı benim için de geçerli :))) öptüm tatlım

      Sil
  14. Saçlarımla nasıl başım belada anlatamam. Yıka-çık günlerimi özlüyorum. Çok iyi bir bakım yağı ile aşırı dökülmeyi hafiflettim ama uzamaması, sağlıklı görünmemesi beni ciddi ciddi üzüyor.
    Bu ürün hakkında güzel yorumlar okudum, artık alsam iyi olacak.
    Bilgilendirme için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  15. Ben uzun suredir kullaniyorum ve cokta memnunum..

    YanıtlaSil