LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

16 Nisan 2015

LR Health & Beauty'den Deluxe Far Paleti


Geçtiğimiz ay katıldığım GülshenDoğan ile 8 mart etkinliğindeki sponsorlarımızdan birisi de LR Health&Beauty idi. Güzel bir çanta içinde Delux  serisinden  bir far paleti, rimel ve gloss göndermişlerdi. 



Ürünlerin parlak ambalajları çok şık. Ayrıca içeriklerinde silikon, parfüm ve sentetik yağ bulundurmaması artı puan. 


Bu ürünlerden ilk denediğim aynalı şık kutusuyla hemen dikkatimi çeken  far paleti oldu. 
Bu seri porselen makyaj serisiymiş.  
Palette biri açık diğer üçü koyu tonda 4 renk baked/fırınlanmış far bulunuyor. Kutunun içinden çıkan uygulama kılavuzuyla nasıl farklı makyajlar yapabileceğiniz anlatılmış.



Farlar ıslak ve kuru kullanıma uygun. Genelde baz üstüne far kullandığım için kuruyken de yeterince verim alıyorum, ancak ıslak kullanımda renkler gerçekten harika duruyor ve çok tozutmuyor.  Hepsinin sedefli / ışıltılı olması ve  koyu tonları nedeniyle özellikle gece makyajlarına ve smokey makyajlara uygun bir palet.  En baştaki mürdüm rengi favorim :)



Elimde altta baz olmadan uyguladığım farların günışığında çekilmiş hali resimdeki gibi.  Benim keyifle kullanacağım bir palet oldu. LR Healt&Beauty'e ve Gülsen'e teşekkür ediyorum.





26 yorum:

  1. renklere bayıldık

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın. Şık bir gece makyajı hayal ettim.::)) Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, benim de aklımda o var :)))

      Sil
  4. Canım ya az evvel bir arkadaşa daha dedim kozmetik ürünlerine yorum yapmaktan zorlanıyorum.Öncelikle kullanmadığımız bir ürün hakkında bilgi sahibi değilim.Yaptığım övgüde bence gerçekci olmayacak.ne diyelim bilimiyorum.Renkler güzel görünüyor sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan benim için de yemek bloggerları öyle, iyi yemek yaparım diye düşünüyordum ancak sizlerin yaptıklarını görünce herşeye baştan başlamak lazım diye düşünüyorum :)) birbirimizden öğreniyoruz. Teşekkür ederim güzel yorumun için sevgiler :)

      Sil
  5. Renklere bayıldım. Çok kullanışlı ve gözü daha naturel gösterecek renkler. Çantası da ayrı bir şıkmış.

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım.Bende en kısa zamanda denemek istiyorum bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filizcim beğeneceğini düşünüyorum, koyu makyajlar harika oluyor :)

      Sil
  7. Far renklerine bayıldım. Daha evvel kullanmadığım bir marka. Ben de edineyim bu fardan birlikte güle güle kullanalım:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ben de bu farı çok seviyorum.. maskara da çok güzel hatta ki :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İremcim maskarayı henüz açmadım elimde çok var diye ama dayanamayacağım belli ki :))

      Sil
  9. Renkler cok hos.. Saglikla kullanin..

    YanıtlaSil
  10. Renkler süpermiş güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  11. Renkler çok hoş ama favorim mürdüm rengi :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. İlk kez görüyorum :) çok sevimliler :)

    YanıtlaSil
  13. Renkler süper ama...
    Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil