LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

7 Nisan 2015

MİM - Kendime Dair :)))

Bu mim epey önce birkaç arkadaşımdan gelmişti ancak atlamışım. 
Mimleri seviyorum cevaplamazsam olmaz :))



1-Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?
Genelde kendi çektiğim fotoları koyuyorum. Deniz/göl /nehir gibi sulak manzaralar tercihim :))




2-Bir kafeye girdiğinde genellikle ne siparişi verirsin?
Mutlaka Türk Kahvesi.. Sonrasında havaya göre filtre kahve veya buzlu kahve..yani kısaca Kahve!



3-Google'da aradığın en son şey ne?
Tatil planları yapıyorum ve gitmek istediğim yerleri araştırıyorum.





4-Mesajlaştığın veya konuştuğun son insan kim?
Yakın birkaç arkadaşımla mesajlaşıyorum. Mesajda pek hoşlanmıyorum açıp konuşmak daha kolay geliyor. Az önce Demetciğimle konuştum mesela :)

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Çok ayıp ama geçen sene :( 

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
Geçtiğimiz hafta "Kocan Kadar Konuş" filmine gittim. Ara ara abartı olsa da oldukçe eğlenceliydi. 

7-Hangi diziyi herkes izlemeli?
Çok film/dizi izliyorum. CNBC-e dizilerine bayılıyorum mesela. Yerli diziler iyi başlayıp sonradan bunaltıyor beni. Ama Gülse Birsel yeni bişeyler yazsın kesin seyrederim.

8-En son ne tür bir müzik dinledin?
Genelde Rock müzik severim (mümkünse eskileri). Ancak acılı Arabesk hariç her tür müziğe açığım. Bugün Kayahan anısına onun şarkılarını dinliyorum.


9-Seni en çok ne çıldırtır?
Yalan, iftira ve haksızlığa dayanamam. Yüzüme baka baka yalan söylendiğinde çıldırıyorum. Ter/sigara kokanlara da çıldırıyorum. Araştırmadan, öğrenmeden birşeye körü körüne bağlı kalıp savunanlara da çıldırıyorum. Avaz  avaz bağıran çocuklara ve rahat annelerine de çıldırıyorum. Çıldırma potansiyelim yüksek :)

10-Ne zaman uyanırsın? 
Hafta içi  7:30  gibi.  Haftasonları  9.30 gibi kalkmaya çalışıyorum. Bıraksan akşama kadar yatabilirim çünkü.

11-İnternetteki ilk adın neydi?
Myth ... ah eski günleri hatırladım :)

12-Favori emojin nedir?
gülmek !


13-Kedi mi köpek mi?
İkisi de desem...mecburen ayırmam gerekirse kedi!

14-Kuzey mi güney mi?
Deniz kenarı ve sıcak olsun, o zaman güney. 

15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Bunu Ankara olarak değiştirmem lazım ama bir zamanlar İstanbul'da yaşıyordum. İkisini de söyleyeyim. İstanbul'da kesin trafik.  Ankara için çok şey var aslında. Gri bir şehir Ankara maalesef. Deniz yok bir kere :) Eski canlılığı da pek kalmadı. Bir de o acaip ışıklı köprüler, üst geçitler falan sinir oluyorum. 

16-İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?
Tamam önce İstanbul  Kadıköy, Beyoğlu, Bebek. Ankara'da Birlik'te oturuyorum ve çok seviyorum. Sonrasında belki Çukurambar ve Ümitköy olabilir.

17-Kafanda genel olarak ne olur?
Aynı anda en az 5 iş düşündüğümden hepsini nasıl yetiştiririm diye planlar programlar olur :)

18-Komedi mi dram mı?
Hiç drama gelemem, komedi.

19-Çay mı kahve mi?
Kesinlikle kahve. 2. madde de yeterince anlatamadım sanırım. 

20-Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
organize işler :)))

21-Son olarak bir sırrını paylaş.
paylaşırsam sır olmaz :)))

Uzun ama keyifli bir mim'di ... Kimler  sonuna kadar dayandı bilmiyorum ama yapmak isteyenleri bekliyorum. 





5 yorum:

  1. İhihihihihhii...ne güzel yazmışsın bebişim....bu ara sesini duymazsam eksik hissediyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de yaaaap :))) aynen ben de tatlım :)

      Sil
  2. Miminizi okumaktan çok keyif aldım. Ankara için aynı şeyleri düşünüyoruz. Çıldırdığınız şeylere çok katılıyorum. Yani bi mukabele:) Bu Nilgünler hep böyle herhalde. Adı Nilgün olup da rahat olan, gamsız olanını görmedim. Binbir iş yapan aktif insanlar. İsmimizin geninde var:) Sevgiler Nilgüncüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) gerçekten öyle galiba, iyi mi kötü mü bilmiyorum gerçi ama gamsız olmaktansa hafif panik atak durumunu yeğlerim :))) hayat heyecanla daha güzel.. sevgiler :)

      Sil
  3. Ah İstanbuuul diyorum, başka bişiy demiyorum :))

    YanıtlaSil