LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

3 Nisan 2015

Rexona'dan yeni iz bırakmayan deodorant Rexona // Black + White

Herkese merhaba...

Sizi bilmem ama ben siyah &beyaz tutkunuyum. Pek çok kıyafetimde de bu renkleri tercih ediyorum. Bugüne kadar da ter kokusuyla mücadele ederken hep en yoğun deodorant ve roll on'ları tercih ettim. Ancak hemen her seferinde de kıyafetlerimde oluşan leke ve izlerle mücadele etmem gerekti ve açıkçası bundan  çok da yoruldum.

Benim gibi deodorant lekeleriyle mücadele eden kullanıcılarını düşünen Rexona yeni serisi Black + White ile bu soruna çözüm bulmuş.



Hal böyle olunca da bu yeni seriyi hemen denemek istedim, cildimde tortu bırakmayan, beyaz kıyafetlerimde "sarı" izlere, siyah kıyafetlerimde de "beyaz" leke neden olmayan Rexona // Black + White benim şimdiden favori deodorantım oldu.

İlkbahar ve yaz aylarında kurtarıcım olacak bu ürünü sizlerle de tanıştırmak istedim.



Rexona bu yeni serisinde sadece biz kadınların değil aynı özellikleri taşıyan erkek deodorantıyla erkek kullanıcılarının da imdadına yetişmiş.

Ben artık siyah ve beyaz kıyafetlerimi giyerken kendimi daha özgür hissediyorum, "acaba siyah bluzumun üzerinde beyaz leke mi kaldı?" ya da "beyaz gömleğimde sarı leke mi oluştu?" gibi endişelerim tarih oldu, benden mutlusu yok :)

Bu içerik http://www.eceninmodagunlugu.net/ tarafından hazırlanmıştır.


Bir boomads advertorial içeriğidir.



7 yorum: