LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

30 Aralık 2013

Mutlu Yıllar!!!



Her fırsatta tekrarlarım,  benim için kutlanmaya değer iki gün var biri yılbaşı diğeri doğumgünü..
Sanki herşey sıfırlanacak ve yeniden başlayacakmış gibi..

Bu seneye kadar her yılbaşı beklentilerim, hedeflerim yüksek olurdu, 
ancak bu sene farklı hissediyorum..

Her ne kadar kendi adıma iyi bir yıl geçirmiş olsam da, genele baktığımızda 
2013 pek mutlu bir yıl değildi.
Hani Maya'ların kıyamet gününü beklerken, birileri demişti ya bu aslında dünyanın sonu değil ama bir uyanış ve farkındalık olacak diye. 
İşte ben bunu, toplum olarak bu sene yaşadığımızı düşünüyorum.

Özgürce, kardeşçe, hoşgörüyle  ve birbirimize saygı duyarak yaşamanın ne kadar kıymetli olduğunu, maalesef çok acı bedeller ödeyerek hatırladık. 
2014 için en büyük temennim bu acıların asla tekrarlanmaması..
Bu kaos ortamının biran önce sonlanması..

Çünkü  bu sene gördüm ki  huzur içinde yaşayamadıktan sonra  ne tatil planları, ne verilmek istenen kilolar, ne alınmak istenen ayakkabılar, parfümler, giysiler hiçbirinin kıymeti yok.
Bu nedenle bu sene istek listeleri, uzun vadeli planlar falan yapmadım..
Sadece sevdiklerimle birlikte  yaşadığım güzel anların tadını çıkarmaya ve 
hem ruh hem de bedenen daha sağlıklı yaşam için kendime daha çok özen göstermeye çalışacağıma dair kararlar aldım.

Sizler için de tüm sevdiklerinizle birlikte sevgi , huzur, barış ve güzelliklerle dolu mutlu bir yeni yıl diliyorum. 
Tüm kalbinizle dilediğiniz herşey gerçek olsun :)


27 Aralık 2013

OROGOLD'DAN MUHTEŞEM YILBAŞI KAMPANYASI!



OROGOLD COSMETIC'TEN  'ALTIN TOZLU YILBAŞI HEDİYESİ'....

OROGOLD, Üçlü bakım seti veya 2 ürün alan herkese tüm ürünlerinde olduğu gibi içerisinde 24
ayar altın parçacıklı el bakım kiti hediye ediyor.
Yılbaşında hem kendini hem de sevdiklerini şımartmak isteyenlere altın tozlu seçenekler
sunuyor.
Orogold 24 K Tırnak Bakım Seti, tırnakları hak ettikleri şekilde şımartılması için tasarlanmış dört aşamalı bu bakım seti; kan dolaşımını harekete geçiriyor ve tırnakları sağlıksız ve istenmeyen derilerden kurtararak elleri ışıltılı bir görünüme kavuşturuyor.

Tırnak Bakım Seti İçeriği
*Aşındırmayan tasarımıyla hassas tırnak törpüsü,
*Tırnağı sarmalayan, deriyi besleyen, güçlü ve sağlıklı kalmasını sağlayan yağ özleriyle formule edilmiş tırnak yağı,
*Cildi rahatlatıcı, yatıştırıcı ve yumuşatıcı etkili el ve vücut losyonu

OROGOLD Ürün satış noktaları :
Harvey Nichols (İstanbul - Ankara )
Brandroom ( Nişantaşı, Suadiye )
Beymen ( Zorlu AVM )
Debenhams ( Cevahir AVM )
Douglas ( Kanyon, Cities, Capacity, İzmir Borniva, Antalya, Bursa, Ankara Cepa)

Not: Ürünlerimiz için doğa dostu çok sevdiğimiz hayvanlar üzerinde asla test yapılmamıştır.



Basın Bültenidir

CİLT BAKIMINDA
24 AYAR ALTIN DEVRİ!

Amerika’nın ünlü kozmetik markası OROGOLD Cosmetics; bileşimindeki 24 ayar altın parçacıklarıyla cilt bakımında çığır açarak, altının ışıltılı ve saf güzelliğini cilde taşıyor! Tedavi edici ve yeniden yapılandırıcı özelliğiyle cilt bakımında kullanılan 24 ayar altın; OROGOLD sayesinde Antik çağlardan günümüze gelerek Türk kadınına bakımı ve güzelliği sunuyor.

Kozmetik dünyasına sunduğu bakım ürünleri ile Amerikalı kadınların cilt bakım tercihinde öne çıkan OROGOLD;  cildine özen gösteren kadınlar için bir akımın öncülüğünü üstleniyor. Antik Çin, Hindistan, Roma ve Mısır’da “hayat iksiri” olarak kullanılan kollodial altınını ürünlerine taşıyan OROGOLD; günlük bakımın yanı sıra tedavi edici özelliği olan ürünleriyle de dikkat çekici.

OROGOLD ürünlerinin bileşiminde kullanılan malzemelerin doğallığı, bütün ciltler için ideal çözümler sunarken; 24 ayar altın parçacıklarıyla desteklenen ürünler, hücresel yenilenme sürecini de hızlandırıyor. OROGOLD formülünde bulunan 24 ayar altın aynı zamanda dokuların kaybettiği elastikiyetin geri kazanılması, kolajen kaybının yavaşlatılması ve cilt sarkmasının önüne geçilmesinde de büyük rol oynuyor. İçeriğindeki saf ve doğal malzemelerin yanında, sağlıklı cilt hücreleri yaratmak için bazal tabakanın hücresel gelişimini uyararak, ciltte sıkılaşma etkisi de yaratan OROGOLD ürünleri; güneşin yol açtığı hasarları, yaşlanmayla gelen lekeleri de mucizevi bir şekilde yok ediyor.


Bilgi İçin:              https://www.facebook.com/orogoldcosmetics
                               www.orogoldcosmetics.com.tr
      www.humer.com.tr



26 Aralık 2013

Mis kokan güzellikler:Subble&Cubble !




Ankara'lı Blogger'ların Yılbaşı Partisi etkinliğinde hediye dolu çantalarımızı mis gibi kokutan bir güzellikten bahsetmek istiyorum sizlere : Subble&Cubble !
Yılbaşı partimizin konseptine uygun olarak hazırlanan ve süslü kutularıyla çantalarımızda yerini alan bu sabunlara bayıldım. 
Kullanmaya kıyamayacağım için banyomu süsledim bu güzel sabunlarımla. 
Birbirinden güzel modelleri var, seçmek çok zor. Ama melekli ve güllü kalp sabunlarda en kısa zamanda bu gruba dahil olacak gibi görünüyor :)



Tüm organizasyonlarınızda ve özel günlerinizde hediye etmek için farklı bir ürün arıyorsanız 

mutlaka bu mis kokulu dekoratif sabunları görmelisiniz. 

Bu güzel hediyeleri için Subble@Cubble'a tekrar teşekkür ediyorum. 




25 Aralık 2013

Bobbi Brown'dan yeni Luminous Moisturizing Treatment Fondöten!


Mükemmel cildinizi farkettiğinizde doğru fondöteni bulduğunuzu anlarsınız.”
–BOBBI BROWN



MAKYAJI DEĞİL  MÜKEMMEL CİLDİ FARKEDECEKSİNİZ
  
YENİ Luminous Moisturizing Treatment Foundation ile makyajı değil mükemmel cildinizi farkedeceksiniz. Cilde aydınlık bir görünüm vermek için tasarlanmış olan bu formül, kuru ciltler için kusursuz, tüm gün kullanım olanağı sunar. Cilde anında sağlıklı bir görünüm vermesi için Işık Yansıtıcı Teknoloji ile mükemmelleştirilmiştir. Ayrıca, cildin nem bariyerini onarmasına ver korumasına yardımcı olur ve cildin pürüzsüz, ve sıkı görünmesini sağlar. Fiyatı: 120TL



Nasıl Çalışır
Işık Yansıtıcı Teknoloji 
Işık Yansıtıcı Teknoloji ile geliştirilen bu transparan formül bir kristal gibi çalışarak ışığı yakalar ve yansıtır. 

Anında ve Uzun Vadeli Nemlendirme
Nem mıknatısları Gliserin ve Sodyum Hyaluronate anında nemi ciltte hapseder, cildi pürüzsüzleştirir ve tazeler. Muru Muru Tohumu Yağı cildin nem bariyerini onarır.  


Cildi Sıkılaştırır & Kırışıklıkları Azaltır
Eşsiz Hekzapeptit Teknolojisi ciltteki çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltmaya yardımcı olur, aynı zamanda Devedikeni Sütü yaşlanma belirtilerini azaltır.

Nasıl Kullanılır
Temiz, nemlendirilmiş cildinize fondöten fırçası, sünger ya da parmaklarınızla uygulayın


Yeni Yılda Ellerde Yine ZOYA Oje!



Basın Bülteni
EN MODA RENKLERİ İLE YILBAŞINDA DA YİNE ZOYA OJE
YENİ YILDA ELLERDE, YİNE ZOYA OJE

Yılbaşı gecesi için şıklığınızı tamamlayacak; sıcak mor, tatlı bordo ve kamuflaj yeşili renklerde ve her rengin birbirinden güzel tonlarında ZOYA ojenizi seçmediyseniz geceye henüz hazır değilsiniz…

Moda renkleri ve her renge ait onlarca tonu ile dikkat çeken  ZOYA Ojeler, Yılbaşı gecesi için de en ideal seçim.
Sağlıklı yapısı, parlak dokusu ve birbirinden güzel renkleri ile ZOYA Oje, yılbaşı gecesinde dikkatleri ellerinize çekecek..
Bu yıla damgasını vuran bordonun en tatlı tonları, morun en dikkat çekici ve ışıltılı efektleri ve kamuflaj yeşilinin birbirinden asil ve iddialı renkleri ile aradığınız tonda bir ZOYA, mutlaka elinizin altında olmalı.
Yılbaşı gecesi ve öncesindeki davetlerde şıklığınızı tamamlamak için aradığınız rengin, istediğiniz tonunu bulabileceğiniz ZOYA oje ile hem en moda hem de en zarif haliniz ile iddialı şıklığınızı yaratın..

Tüm seçkin eczane ve parfümerilerde..


Zoya Oje 36.- TL



L'Oréal Paris'e Özel Tasarımcı Özgür Masur'un "Kelebek Etkisi" Yorumu




Jenifer Lopez, Bianca Balti, Claudia Schiffer, Eva Longoria son zamanlarda daha çok ün kazanmış Victoria's Secret modeli olan Barbara Palvin ve Gossip Girl dizisiyle popüler isimlerden biri olan Blake Lively'nin yüzü olduğu L'Oréal Paris markası yaratıcı bir projeye imza attı.

Yoğun siyah ve dolgun kirpikler ile bakışlarda kelebek etkisi yaratan L'Oréal Paris Wings Midnight maskara için kelebek kanatlarını yorumlayan Özgür Masur; imzasını taşıyan L'Oréal Paris Wings Midnight maskaraya özel fular tasarımını Room Teşvikiye'de tanıttı. Stil danışmanları Deniz Marşan ve Başak Dizer Fransez’in de destek verdiği özel lansman Room Teşvikiye’de gece yarısı konseptli bir parti ile ünlü simaların katılımı ile gerçekleşti.

Başarılı tasarımcı Özgür Masur: “Güzellik trendlerini belirleyen L’Oréal Paris’in yeni ürünü Wings Midnight maskara için sezonun güçlü desenlerinden birisi olan kelebek kanatlarını yorumladığım bir fular tasarımı gerçekleştirdim. 2014 kış modasında stil sahibi kadınların vazgeçilmez aksesuarı olarak fularlar çok ön planda. Kendine güvenli, yenilikleri takip eden L’Oréal Paris kadını Özgür Masur imzalı fularları ile çarpıcı bir şıklığa kavuşacak.” dedi.




Oldukça şık olan Özgür Masur tasarım fularını sevdiğim birkaç kullanım çeşidiyle fotoğrafladım. Kirpiklerde kelebek etkisi yaratan rimel ve kelebeğin asilliğini fulara taşıyan Özgür Masur'un tasarım fuları L'Oréal Paris'e özel sınırlı sayıda üretildi. Özel tasarım fulara sahip olmak için; tüm seçkin parfümerilerde bulunan Wings Maskara ve beraberinde herhangi bir L'Oréal Paris ürünü almanız yeterli.

İçerik: www.makyajodamm.com

Bir boomads advertorial içeriğidir.

23 Aralık 2013

Cümle Tamamlama MİM'i !!!!

Birkaç arkadaşımdan gelen bu MİM çok hoşuma gitti , hemen yapmak istedim.




1. Elimden gelse   şimdiki aklımla bir 10 yıl önceye gidebilsem..
herkesin hayali değil midir?

2.Kendi kendimi kontrol etmekte zorlandığım konu,  gördüğüm  haksızlıklar karşısında dilime hakim olamamak.

3.Beni en çok kaygılandıran şey çaresiz hastalıklar. İnsanın elinden hiçbirşey gelememesi çok üzücü.

4.Hayatımın en kötü anı annemi kaybettiğim an :( 

5.Yalnızken kendimi mutlu etmeyi bilirim. Kendi kendime yapacak  çok şey bulabilirim.

6.Nefret ettiğim insan birkaç tane var. İlişkilerimi nefret boyutuna getirmemeye çalışırım ama canımı acıtırlarsa bazı şeyleri haketmişlerdir...

7.İşimden memnun değilim dersem iş arayanlara haksızlık etmiş olurum, acısını biliyorum çünkü. Zaten işinden memnun kaç kişi var ki? Ben işimi ve  çalıştığım ortamı seviyorum.

8.Kadınlar Mars'tan\ erkekler Venüs'ten.. bunu böyle kabul etmek, ama niye ama diye kendini yormamak lazım.

9.Hayat çok zor bir sınav ve maalesef çok kısa. Hiçbirşeyi ertelememek lazım.

10.Çocukken mutluydum, hayat ne kadar masum ve kolaymış.

11.Başkalarının zayıf tarafını kullanmak çok acımasızca gelir.

12.Yalan söylemek acizlik ve mutlaka birgün gerçek ortaya çıkar.

13.Her şey kötü gittiği zaman  "geçecek" diye kendime güç vermeye çalışırım ve dua ederim. 

14.Geceleri yaşamayı seviyorum. Gece insanıyım galiba :)

15.Başkalarına göre  güleryüzlü ve dürüst bir insan olduğumu söylerler. 

16.Kurtulmak istediğim korku yükseklik korkum!

17.Bazen düşünüyorum da bazı insanlara hakettiklerinden çok değer vermişim.

18.En çok utandığım şey pot kırmak. 

19.Keşke annem hep yanımda olsaydı.

20.Anlamıyorum insanlar nasıl bu kadar ikiyüzlü, materyalist, bencil ve hırslı olabiliyorlar.


Henüz yapmayan kim varsa gönderiyorum..Okumaktan büyük keyif alıyorum :)

UrbanDecay Çekilişim Sonuçlandı!




Yeniyil Hediye Çekilişim sonuçlandı. Katılan ve güzel dileklerde bulunan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. 

Veee işte çekişimizin kazananı :





Merhaba (:
smilodase olarak takıpçınım.
smilodase@gmail.com


Hem  bir blogger  hem de genç bir öğrenci kardeşimin kazanmasına çok sevindim. 
Güzel günlerde kullanmasını ve yeni yılda hep şanslı olmasını dilerim.
Adres bilgilerini mail olarak göndermeni bekliyorum.
Kazanamayan arkadaşlarım da lütfen üzülmesin, yeni ve beğeneceğinizi düşündüğüm bir çekiliş daha hazırlıyorum, lütfen takipte kalın :)
Sevgiler!

20 Aralık 2013

Morhipo'da Oje Kampanyası!



Morhipo'da oje kampanyası var...Yarın son gün !!!

Blogger Zet Fashion, Emotion Parfüm Facebook sayfasında!



Emotion Parfüm, sosyal medya hesaplarında yılbaşı heyecanını blogger Zet Fashion’ı davet ederek zenginleştiriyor.

Modanın nabzını tutan ve trend yaratıcılarından biri olan Zet Fashion blogunun sahibi Zuhal Okçu, Aralık ayı boyunca Emotion Parfüm sosyal medya hesaplarında.

Zuhal Okçu, Emotion Parfüm takipçileriyle moda sırlarından makyaj tavsiyelerine, yeni yıl trendlerinden saç modellerine kadar birçok konuda tavsiyelerini #YeniYılHazırlığı hashtag’i üzerinden paylaşıyor.

Aralık ayında Emotion Parfüm sosyal medya hesapları yılbaşı hazırlıklarına sıcak ve samimi bir ortam sağlıyor. Emotion Parfüm ve Zet Fashion Aralık ayı içerikleri boyunca takipçilere sadece tavsiye vermekle kalmıyor, birbirinden güzel hediyeler de dağıtıyor. Etkileşimli yılbaşı hazırlık postları, moda takibi ve günlük tavsiyelerle Aralık ayında Emotion Parfüm sosyal medya hesapları dopdolu.

Siz de Emotion Parfüm’ü takip etmek isterseniz www.facebook.com/EmotionParfum ve www.twitter.com/emotionparfum adreslerine bekleriz.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Ankara'lı Blogger'lar Toplandık! Yeni Yılı erkenden kutladık!


Geçtiğimiz Pazar günü House Cafe'de Ankara'lı Blogger'ların Yılbaşı Partisi vardı! 




Alicein Shoppingland, Bir Varım Bir Yokum, Bu Benim Partim,  Cinar Agacinda, Disco Topu, SS Design Butik 'in büyük uğraşlarıyla  Ankara'lı Blogger arkadaşlarımızla biraraya geldik ve çok keyifli bir gün geçirdik. 


House Cafe'nin bizim için ayrılan bölümünde yılbaşı partisine uygun süslenmiş masalarımız bizleri bekliyordu.



Sibel'in Kurabiye Evi  tarafından blog isimlerimize özel hazırlanan kurabiyelerimiz çok güzeldi.


Önceden tanıştığımız arkadaşlarımızla özlem giderdik, yeni tanıştığımız arkadaşlarımızla sohbet ettik.

Bol bol kozmetik konuştuk, tabii ki sürekli resim çektik :)

Yılbaşı partisi tombalasız olmazdı ! Kazananlara minik sürprizler hediye edildi.





Sevgili organizatörlerimizin çabasıyla pek çok sponsorumuz ve  hediyemiz vardı. 

Baykumaş'tan  çekilişle bana çıkan kumaşın güzelliğine bakar mısınız? Kozmetik delisi bir blogger'a daha anlamlı hediye olabilir mi? 



Sevgili Başak kumaşımla beni görüntüledi :))




Dr.Oetker'den  en sevdiğim lezzetleriyle dolu kocaman bir paket  vardı. Eve gider gitmez mozaik pasta yapıldı ve Icetea eşliğinde afiyetle yendi :) 




Makarnalütfen'in tatlı sahibesi Tuğba Hnm bizi yanlız bırakmamış ve  lezzetli makarnalarından göndermiş.





Eve giderken zorlukla taşıdığım kocaman çantamdaki ürünlerimi tek tek deneyerek paylaşacağım. 

Bu güzel günü düzenleyen ve katılan tüm blogger arkadaşlarıma ve biz Ankara'lı bloggerları yanlız bırakmayan sponsorlarımıza teşekkür ediyorum. 










SPONSORLARIMIZ:



Baykumaş (http://baykumas.com/)

Burçin’in Hayal Adası (http://burcininhayaladasi.blogspot.com)

Butigo (thhp://www.butigo.com)

Cook (http://www.cook.com.tr/tr/)

Daymod (http://www.daymod.com/)
Dore Çorap (http://www.doresocks.com/)
Dore Online (http://www.doreonline.com.tr/)
Dr. Oetker (http://www.droetker.com.tr)
Ecowell (https://www.ecowell.net/)
Ixora (http://www.ixoraparfum.com/)
Lipton (http://www.lipton.com.tr/)
Makarna Lütfen (http://www.makarnalutfen.com/)
Modapik (http://www.modapik.com/)
Orkide Hareketi (http://orkidehareketi.net/)
Rossmann (http://www.rossmann.com.tr/)
Schwarzkopf (http://www.eczacibasi-schwarzkopf.com.tr/)
Selen Kozmetik- Down Under Naturals Urban Care (http://selenkozmetik.com)
Sibel’in Kurabiye Evi (https://www.facebook.com/pages/Sibelin-Kurabiye-Evi/602960253089525?fref=ts)
Shining Wishes (http://www.shiningwishes.com/)


17 Aralık 2013

AliExpress.com Alışverişlerine devam...


AliExpress'den ilk alışverişimi burada yazmıştım.  
İkinci olarak takı grubundan alışveriş yaptım. 
Bizde oldukça yüksek fiyata satılan taşlı kolyelerden almak istiyordum. Oldukça uygun fiyatları görünce yine bu siteyi denemek istedim.  Hepsini aynı satıcıdan seçtim, 15 dolar üzerine kargo ücretsiz olduğu için ayrıca kargo parası ödemedim. Aşağıda gördüğünüz ürünlerin bana toplam maliyeti 19 dolar civarında.
25 Kasım'da verdiğim siparişim 16 Aralık'ta elimde oldu. Yani kargo süresi yaklaşık 3 hafta sürüyor.

Satıcılar oldukça nazik ve ilgili. Tüm sorularınıza hızla cevap veriyorlar, istediğiniz ürün kalmadıysa anında bilgisini veriyorlar vs.  Paketleme oldukça sağlam. 

Bu siteden alışveriş yaparken sadece tekstil ürünlerinin ölçülerinde dikkatli olmanızı öneririm. Çünkü large bedenleri bile bizdeki dar kalıp  medium beden  gibi. Onun dışında siteyle ilgili bir sorun yaşamadım.

Aldığım ürünlerin kalitesine gelince,  Zara, MNG gibi mağazalarda satılan ürünlerle aynı kalitede (zaten onlar da aynı yerde yapılıyor :) Ancak fiyatları aşağıda göreceğiniz  gibi çok farklı, neredeyse tek kolye fiyatına hepsini aldım. Bir grup takı siparişim daha var, merakla bekliyorum. Sanıyorum bu siteden alışverişlere bir süre daha devam edeceğim.

Neler aldığımı merak ediyorsanız buyrun bakalım beğenecek misiniz :)))


5,74 dolar.





 3,98 dolar


 3,98 dolar


5,32 dolar





14 Aralık 2013

Zehirsiz Ev 'i duydunuz mu?


Belki birçoğunuzun gayet iyi bildiği ancak benim yeni tanıştığım harika bir siteden bahsetmek istiyorum size : Zehirsiz Ev!

Nedir Zehirsiz Ev derseniz  "hergün kullandığımız ürünlerden zehirli maddeleri eksiltme girişimi"  diye özetlenmiş sitede. Ev , kişisel bakım, çocuk, gıda  gibi bölümleriyle birbirinden güzel fikirleri paylaşıyor.

Bugüne kadar evimizi mikroplardan arındırmak için nasıl zehirli  kimyasallar kullandığımız, saçımızı, vücudumuzu temizlerken doğal yağlarını yok edip, tekrar nemlendirmek için nasıl kimyasallardan faydalanmak zorunda kaldığımız, kanserden, üreme bozukluğuna, astıma kadar pekçok hastalığı nasıl tetiklediğimiz detaylarıyla anlatılmış. 

Ayrıca ZehirsizMağaza'da verilen tarifler için gerekli malzemeleri bulabiliyorsunuz.

Ben çok sevdim, belki makyaj malzemelerini henüz deneyemem ama en azından temizlik ile ilgili   tarifleri uygulamaya çalışacağım, bakalım siz de beğenecek misiniz?






13 Aralık 2013

YENİYIL HEDİYELERİM HAZIR!!! Kimler Katılmak İstiyor???






Kış mevsiminde tek sevdiğim şey YILBAŞI! 
Işıl ışıl vitrinlere, yılbaşı ağaçlarına,sevdiklerime hediye almaya bayılıyorum.  
Bloğumu takip eden değerli arkadaşlarım için de  bir yılbaşı çekilişi düzenlememek  tabii ki olmazdı.  Ülkemizde satılmayan markalardan seçtim.
Assolistimiz pek çoğunuzun bildiği Urban Decay'den Deluxe far paleti.  
Yanında deneme boy meşhur Primer Potion ile birlikte gelecek.  
Mor kadife ışıltılı kutusu içinde kocaman aynası ve  9 renk fardan oluşan bir far paleti. Sizin için aldığım set hiç açılmadı, swatchları kendi paletimle yaptım :)
Tabii ki bu paleti yanlız bırakmak olmazdı. 

Wet'n'Wild 'dan   " I Red a Good Book"  kırmızı oje yılbaşı için ideal diye düşündüm. İsmi bile almama yetti zaten :)


EOS lip balmlardan çok hoşlanmadığımı yazmıştım ancak çok seveni ve merak edeni olduğunu gördüğüm için bir adet eklemek istedim. Deneyip kendiniz karar verin :)


MakeUpAcademy'den  Plumping Lip Glaze Coco rengi beğeneceğinizi düşündüğüm bir gloss.  Dolgunlaştırıcı özelliği var ve hafif pırıltılı. 

Elbette herzaman olduğu gibi kazanan kişiye özel minik sürprizlerim de bu pakete ilave olacak. 


Sizi görsellerle başbaşa bırakmadan önce katılmanız için yapmanız gerekenleri söylüyorum:

- Bloğumun izleyicisi olmanız ve bu postun altına email adresinizi ve hangi isimle takipcim olduğunuzu bildiren yorumunuzu bırakmanız!

başka şart yok..bu konuda hassasım malum :))

Son katılım :  22 Aralık Pazar gecesi 24.00'e kadar 

Böylece yılbaşından önce bu bebekler yeni sahibine kavuşsun!

Blogger ve ınstagram (@nily21) arkadaşlarım da eğer paylaşırlarsa beni sevindirirler :)

Katılan herkese şimdiden teşekkürler !!!












Tal Peleg'le masallar gözkapaklarına taşınıyor!



İsraill'li makyaj sanatçısı Tal Peleg sadece far ve eyeliner kullanarak gözkapaklarında harikalar yaratıyor.
Masallardan ilham alıyor ve bunu makyaj sanatıyla birleştirmeyi seviyormuş. 
Yaptığı sanatı ben çok beğendim. Keşke web sayfası da İngilizce olabilseymiş :(
Daha fazla görsel için facebook sayfasına bakabilirsiniz.